Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

Litenes pagastā tiks mainīts pasta nodaļas darbības modelis un darbalaiks

Foto: no “Dzirksteles” arhīva.

Zemā pasta pakalpojumu pieprasījuma dēļ Litenes pagastā no 15.jūlija tiks mainīts Litenes pasta nodaļas darbības modelis un darbalaiks, pielāgojot to iedzīvotāju reālajām vajadzībām. Turpmāk Litenē visi pasta pakalpojumi katru darbdienu no plkst. 10.30 līdz 11.30 tiks nodrošināti līdzšinējā atrašanās vietā “Zeltiņos” vai arī iedzīvotāji varēs izvēlēties tos saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā. Par to informē VAS “Latvijas Pasts” vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Vineta Kļaviņa.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Ņemot vērā niecīgo pasta pakalpojumu pieprasījumu Litenes pasta nodaļā, kas rada Latvijas Pastam ikgadējos zaudējumus vairāk nekā 5300 eiro, tiek mainīts pasta nodaļas darbības modelis un darbalaiks, bet iedzīvotājiem arī turpmāk būs ērti pieejami visi nepieciešamie pasta pakalpojumi.

Tāpat kā līdz šim Litenes pasta pakalpojumu sniegšanas vietā iedzīvotājiem būs pieejami visi pasta pakalpojumi un arī citi pakalpojumi, kurus nodrošina Latvijas Pasts: vienkāršu un ierakstītu iekšzemes un pārrobežu vēstuļu korespondences saņemšana un nosūtīšana, iekšzemes un pārrobežu pasta paku saņemšana un nosūtīšana, pastmarku un aplokšņu iegāde, preses izdevumu abonēšana, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā, naudas pārvedumu izmaksa, komunālo maksājumu un citu rēķinu apmaksa un komercpreču iegāde.

Jebkuram reģionu iedzīvotājam jau patlaban ir plašas iespējas saņemt nepieciešamos pasta pakalpojumus arī pie pastnieka tieši savā dzīvesvietā. Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā: vēstuļu korespondences un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas PNS kontā, komercpreču iegādi u.c.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Ar pastnieka starpniecību Litenes iedzīvotājiem iespējams saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta. Šo un pārējos pastnieka pakalpojumus dzīvesvietā iespējams saņemt, iepriekš sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni: 27008001 vai 67008001.

Saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma bezmaksas saņemšanu Litenes pasta pakalpojumu sniegšanas vietā, iepriekš zvanot pa tālruni 67008001, 27008001 un norādot datumu, kurā klients vēlas saņemt sūtījumu. Savukārt, apmeklējot Gulbenes 1. pasta nodaļu Rīgas ielā 30, sūtījumu saņemšana bez iepriekšēja pieteikuma iespējama pirmdienās–piektdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00 un sestdienās no plkst. 9.00 līdz 13.00.

Pasta pakalpojumu sniegšanas vietu skaitu un izvietojumu nosaka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Par universālā pasta pakalpojuma saistību noteikšanu, kas paredz, ka Latvijas Pastam katra novada teritoriālajā vienībā ir vismaz viena pasta pakalpojumu sniegšanas vieta.

Litenes iedzīvotāji par pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām no 15.jūlija tiks informēti ar īpašiem paziņojumiem savās pastkastītēs, sākot ar 15.jūniju.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Komentāri (2)

  1. Kad iepriekš to pašu izdarīja Jaungulbenē, pasta sūtījumi pienāca Gulbenes pasta nodaļā. Lai saņemtu paku Jaungulbenē, tas bija papildus maksas pakalpojums. Tāpat drīz nodaļu slēgs, tāpat kā pirms tam Līgo pagastā, Jaungulbenes pagastā. Lai nu nemānās, ka visi pakalpojumi būs pieejami.

  2. Domājot par iedzīvotājiem, pasts varēja noslēgt līgumu par pasta pakalpojumu sniegšanu ar pagastā esošo veikalu. Tā tas ir Vācijā, mazāk apdzīvotās vietās. Diemžēl pie mums par cilvēkiem miljonus pelnošie nedomā.

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.