Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

REKLĀMA: Matrači labam miegam un citas nianses

Labs miegs – pareizs miegs, un, kā zināms, tas ir lieliska garastāvokļa, labsajūtas, veselības un skaistuma avots. Askona veselīga miega eksperti ir pārliecināti, ka pilnīgi visi bez izņēmuma var gulēt un pietiekami labi izgulēties. Tikai svarīgi ir laikus atklāt un novērst nepilnības nakts atpūtas laikā. Viena no tām ir ērti matrači. Tomēr ir arī citas nianses.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Kas mums neļauj gulēt? Visbiežāk cilvēkiem ar miega traucējumiem, grūtības sākas jau aizmigšanas stadijā. Analizējiet, vai jums ir grūtības aizmigt un vai jums ir jāveic daži pielāgojumi. Piemēram, ieviesiet noteiktu rituālu ikreiz pirms dodaties gulēt. Aizvietojiet viedtālruni ar grāmatu, lai lasītu, izslēdziet spilgtu gaismu, izslēdziet televizoru, pārceļat sarunas vai saraksti par tēmām, kas jūs satrauc līdz rītam. Kā saka, rīts gudrāks par vakaru… Un tā tālāk un tamlīdzīgi.

Aizmigt un vienkārši atpūsties ir daudz komfortablāk ērtā gultā, kas sastāv no vairākām sastāvdaļām. Galvenais ir labi matrači. Askona veselīga miega eksperti atgādina, ka ērtā gultā var pietiekami labi izgulēties pat 6 stundās. Šajā laika periodā jūs ātri aizmigsiet un iziesiet visas nepieciešamās miega fāzes. Matrači ir tas, kam obligāti ir jābūt piemērotiem tikai jums. Tāpēc ir dažādas stingrības pakāpes, pildījumi, formas… Nav obligāti jāpērk matrači, lai saprastu, der vai nē. Veikalā Askona pirms pirkšanas var uz brīdi pagulēt uz dažādiem matračiem un salīdzināt sajūtas.

Vēl viena nianse: kāda poza gulēšanai Jums ir ne tikai maksimāli ērtākā, bet arī noderīgākā?! Pieņemsim, ka gulēšana uz muguras ir veselīga mugurkaulam, bet gulēšana uz sāniem ir ieteicama tiem, kas miega laikā krāc. Ja ir problēmas ar bronhiem vai sirdi, tad labāk izvairīties no ilgstošas ​​gulēšanas uz sāniem. Starp citu, gulēšana uz kreisā sāna var palīdzēt mazināt grēmas un refluksu. Bet visērtākā gulēšanas poza cilvēkiem ar gremošanas traucējumiem, protams, ir uz vēdera. Taču esiet uzmanīgi, jo šī pozīcija palielina slodzi uz sirdi. Testējot matraci, apsveriet arī savas iecienītākās gulēšanas pozīcijas.

Matrači un iepriekš minētās nianses patiešām palīdz mums pietiekami labi izgulēties, un veselīgs un pilnvērtīgs miegs sniedz nepieciešamo možuma un enerģijas lādiņu visu darbu veikšanai.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.