Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

REKLĀMA: Kas jādara, lai apsteigtu konkurentus Google rezultātos?

Nonākšana Google rezultātu līderu pozīcijās bez šaubām ir katra uzņēmuma mērķis, izvēloties SEO stratēģiju. Tomēr vienmēr paliek aktuāls jautājums – Kas jādara, lai apsteigtu konkurentus Google rezultātos? SEO Aģentūra gadu gaitā ir uzkrājusi plašu pieredzi, strādājot ar dažādiem SEO risinājumiem. Tāpēc mūsu speciālisti ir apkopojuši galvenos ieteikumus kā apsteigt konkurentus un sasniegt auditoriju.

Atslēgvārdi – tava panākumu atslēga

Jā, tieši tā – atslēgvārdu izpētē slēpjas panākumu atslēga. Un ne velti, uzsākot jebkuru SEO optimizācijas procesu, jāsāk ar nozares un atslēgvārdu izpēti. Tieši tāpēc, gan iekšējā, gan ārējā SEO optimizācija balstās uz datiem un informāciju par to, kādi atslēgvārdi ir aktuāli auditorijai un kādus izmanto konkurenti. Bet vai zināji, ka laba atslēgvārdu izpēte ietver galvenos īsos atslēgvārdus un garos atslēgvārdus?

  • Īsie atslēgvārdi (Short-tail keywords) Kā priekšā saka to nosaukums, ir īss un vienkāršs. Šie ir atslēgvārdi, kurus cilvēki izmanto visbiežāk, pretī saņemot lielu meklēšanas rezultātu apjomu. Šī iemesla dēļ šiem atslēgvārdiem ir lielāka konkurence un nodrošināt līdera pozīcijas ir krietni vien grūtāk.
  • Garie atslēgvārd jeb atslēgvārdi ar astīti (long-tail keywords) ir konkrētākas un detalizētākas frāzes, kas satur vairāk terminu. Šāda formāta atslēgvārdi palīdz piedāvāt konkrētāku saturu un sasniedz auditoriju, kas ir tieši ieinteresēta tēmā.

Saturs ir karalis

Tu noteikti esi dzirdējis šo slaveno teicienu – Saturs ir karalis. Jā, joprojām saturs ir būtisks, arī kad runājam par SEO un pirmo pozīciju sasniegšanu. Un ir tik daudz satura formātu, kas var palīdzēt Tavam uzņēmumam piesaistīt auditoriju – Bloga ieraksti, pamācības, produktu brošūras, lietotāja rokasgrāmatas, gadījumu izpētes, faktu lapas, E-grāmatas, vebināri un vēl, un vēl. Visdažādākie satura formāti, kuros iesaistīti aktuālie atslēgvārdi noteikti palīdzēs sasniegt ar vien plašāku auditoriju. Un protams, interesants saturs ne tikai uzlabo SEO rezultātus, bet arī piesaista auditorijas interesi un iesaisti.

Ja arī Tu vēlies sava uzņēmuma lapu redzēt pirmajās pozīcijās, starp nozares konkurentiem, ieskaties SEO Aģentūras mājaslapā. Tur atradīsi gan pilnu optimizācijas procesu, gan atsevišķus etapus, kas ne tikai uzlabos lapas saturu, bet arī palīdzēs nokļūt pirmajās Google meklētāja pozīcijās.

Līdzīgi raksti

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.