Domājot par uzņēmējdarbību, jaunieši bieži vien mēģina risināt vairāk globālus izaicinājumus – klimata pārmaiņas, nesaprašanos starp paaudzēm, tehnoloģiju risinājumus un citas sabiedrību ietekmējošas problēmas. Priekšroka tiek dota sociālajiem medijiem, personalizētai attieksmei un influenceru padomiem. Taču realitātē bieži vien jaunieši savu biznesu sāk ar sev tuvu hobiju realizāciju vai arī kādu sev saprotamu problēmu risinājumu.
LLU Ekonomikas un sabiedrības attīstības fakultātes profesore A.Zvirbule skaidrojot, ar ko tieši atšķiras meiteņu uzņēmējdarbība, uzsver: “Jaunietes ir vairāk pozicionētas uz nepieciešamo dzīves sīkumu ieraudzīšanu, ar mērķi ikdienas dzīvi padarīt vieglāku. Taču šobrīd ļoti aktuālas idejas tieši meiteņu biznesā ir saistītas ar “zaļo uzņēmējdarbību”, klimata problēmu risināšanu, mājdzīvnieku tēmas un arī cilvēka labjūtība. Te krasi parādās atšķirība, jo jaunieši – zēni vairāk biznesa idejas saista ar tehnoloģijām, sportu un transporta risinājumiem. Protams, ka pastāv arī stereotipiska domāšana, bet novērojumi liecina, ka jaunieši savā domāšanā ir ļoti atvērti un ātri var definēt problēmu, kuras risinājums varētu būt kāda no jauna biznesa ideju realizēšanas iespējām”