Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

Uz ceļa Galgauska–Tirza lāpa bedres

Ceļš Galgauska–Tirza sabruka gandrīz pēc tam, kā tika saremontēts. Pašlaik atkal tiek lāpītas bedres. Foto: no “Dzirksteles” arhīva

Kritiskā stāvoklī joprojām ir ceļš Galgauska-Tirza, kaut gan šobrīd, kā noskaidroja “Dzirkstele”, tiek lāpītas lielākās bedres.

“Šobrīd vistrakākā situācija ir ar ceļu Galgauska-Tirza. Tas ir jāpārbūvē, un līdz šim brīdim ir izdarīti tikai darbiņi, lai “aizbāztu muti”. Pēc eksperta viedokļa no “Latvijas Valsts ceļu” puses, tas ir jāpārbūvē, bet mēs šobrīd to neredzam. Notiek kaut kāda sarakste starp būvnieku un “Latvijas Valsts ceļiem”,” “Dzirkstelei” stāsta Gulbenes novada domes deputāts Normunds Mazūrs, kurš ir arī autoceļu (ielu) fonda komisijas priekšsēdētājs.

“Dzirkstele” sazinājās ar Tirzas pagasta pārvaldes vadītāju Česlovu Barkovski, kurš stāsta, ka pagājušajā piektdienā kārtējo reizi sāka likt “plombas”. “Vēl nav pabeiguši. Bet lielās bedres aizlāpīs. Principā dara. Ceru, ka labāk būs, bet cik ilgi atkal, kas to lai zina,” saka Č.Barkovskis.

VSIA “Latvijas Valsts ceļi” pārstāve Anna Kononova “Dzirkstelei” skaidro, ka būvniekam garantijas saistības ir līdz 2024.gada 15.oktobrim. “Līgums, standarti vai tehniskie noteikumi nenosaka konkrētas remonta metodes, tām ir jābūt tādām, kas nodrošina seguma kalpotspēju atbilstoši līguma prasībām. Šogad būvniekam ir jāveic bedru remonts, nodrošinot ceļa virsmas atbilstību līguma prasībām. Ja arī pēc bedru labošanas virsmas sabrukums turpināsies, būvniekam būs atkārtoti jāveic defektu labojumi. Ja būvnieks atteiksies veikt garantijas remontdarbus, pasūtītājs var izmantot finanšu nodrošinājumu, kas tiek prasīts pie katra būvdarbu līguma, un piesaistīt citus būvniekus, kas veiks remontdarbus,” skaidro A.Kononova.

Viņa arī norāda, ka atkarībā no satiksmes intensitātes un uzturēšanas gaitas visiem virsmas apstrādes posmiem pēc 5 līdz 7 gadiem būtu jāveic atkārtota vienkārtas virsmas apstrādes ieklāšana.

“Dzirkstele” jau rakstīja, ka uz vietējā autoceļa Ozoli–Liezēre–Tirza–Stāķi pērn veikta dubultā virsmas apstrāde. Projekts paredzēja atjaunot 15 centimetrus grants seguma virskārtas ar sagatavotu grants maisījumu, grants virskārtā iemaisīt bitumena emulsiju un apstrādāt ar divām kārtām sīkšķembu, kas sasaistītas ar bitumena emulsiju. Novembrī posmā veiktie darbi tika nodoti bez redzamiem defektiem. Savukārt šogad, iestājoties vairākkārtējiem atkušņiem, segumā sāka veidoties bedres un atdalīties šķembas.

– Inita Savicka

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.

Komentāri (8)

  1. Faktiski visu garantijas laiku ceļš būs bijis bardakā un tad 2024.gadā paziņos, ka garantijas laiks ir beidzies.

    22
    1
  2. Baigi jocīgi, ko tas cilvēks, kas tās darbības plānoja, gribēja sasniegt? Līdz Galgauskai ir ideāls ceļs, bet tālāk ļe psc. Tā pat ir ar Madonas piķi – Kaipi un sākas pilnīgs aborts.

    10
    1
  3. Piķi lika no Gulbenei līdz Kaipiem, tālāk nav vēl likts – tas ir vecais. Pašlaik notiek intensīvi darbi no Madonas līdz Cesvainei. Par Tirzu skaidrs bedres liks līdz garantijas laikam, lai ceļš nav jāpārbūvē, jo īstais piķis jau sen citās kabatās, renstelēs aiztecējis….

    8
    1
  4. būtu jāveic…boļšomu načaļņiku v žopu ņezagļadivajet, tā visa ir latviski sakot tukša diršana

  5. Vai mūsu domes deputātiem smiekli pašiem nenāk? Vai kā pasūtītājs šo jautājumu nevar atrisināt juridiskā ceļā?
    Pati par sevi ideja, ka uz zeminieka uzliesim kko, tad pa vidu atstāsim veco un tad gandrīz līdz Madonas krustam jaunu kā vajag un tur pēdējo 1,5 km atkal atstāsim veco izklausās pēc pilnīgas naudas atmazgāšanas idejas.

    3
    1
  6. Artūrs B arū grib zināt kurš no valstsvīriem ir pērkama padauza. saka:

    Pats labākais šajā stāstā ir, kā ceļu kas ir sabrukušā stāvoklī ar bedrēm, iespējams pieņemt ekspluatācijā un uzskatīt par pabeigtu. Kurai no valsts amatpersonām tieši 8. CBR samaksāja kukuli lai tiktu pieņemtas TĀDAS SAMAZGAS?

    4
    1
  7. Labākais ir tas, ka LV ceļi pieņem no 8. CBR ceļu kas ir katastrofālā stāvoklī. Tieši pēc 8. CBR veikajiem darbiem. CIK LIELS BIJA KUKULIS? Kāda garantija iespējama ceļam, kas nav bijis lietojams jau kopš “DARBU PABEIGŠANAS”
    Pārāk daudz jautājumu, NEVIENAS ATBILDES.

    ŠEIT ir atbilde, kāpēc LV ceļi ir mēsls, viss tiek sarunāts, kvalitātes nav, jebkura laža ir atpērkama ar KUKULI. Protams, KONONOVAS kundze, protams pa šo ceļu nekad nebrauks, viņai acis ir līdz pusītei pievērtas, jo 8. CBR ar savām lažām viņas vecumdienām naudiņu ir sagādājuši.

    6
    1
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.