JAUNS NOLIKUMS komisijai, kuras darbs saistīts ar dzīvesvietas reģistrāciju un anulāciju, ir apstiprināts Gulbenes novada domes 29.augusta sēdē. Jaunais nolikums, kas ir stājies spēkā 1.septembrī, veidots saskaņā ar Pašvaldību likumu, kas stājies spēkā pagājušā gada 1.janvārī.
Iepriekš minētā komisija darbojās saskaņā ar nolikumu, kurš bija spēkā gandrīz 15 gadus.
Komisija izskata personu iesniegumus un trīs darbdienu laikā paziņo par pieņemto lēmumu. Komisijai ir tiesības pēc savas iniciatīvas pārbaudīt personas deklarēto ziņu par dzīvesvietu patiesumu, to atbilstību valsts reģistros iekļautajām ziņām, tiesisko pamatu deklarēt savu dzīvesvietu konkrētajā nekustamajā īpašumā, kā arī pieņemt lēmumu par deklarētās dzīvesvietas ziņu anulēšanu. Tāpat komisija var pieprasīt, kā arī saņemt informāciju, dokumentus un paskaidrojumus no lietā iesaistītajām personām. Komisija var arī izteikt lūgumu sniegt komisijas darbībai nepieciešamo informāciju valsts vai pašvaldību institūcijām un iestādēm, kā arī attiecīgās nozares speciālistiem.
Kā liecina pašvaldības publiskotā informācija, Dzīvesvietas reģistrācijas un anulācijas komisiju vada Eduards Garkuša – pašvaldības Juridiskās un personālvadības nodaļas vecākais jurists. Komisijas locekļi ir: pašvaldības sociālā dienesta speciāliste dzīvokļu jautājumos Ligita Slaidiņa, SIA “Gulbenes Energo Serviss” grāmatvede Ingrīda Bērziņa un valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra vecākā klientu apkalpošanas speciāliste Larisa Cīrule.