Piektdiena, 5. decembris
Sabīne, Sarma, Klaudijs
weather-icon
+3° C, vējš 0.2 m/s, A-DA vēja virziens

Gulbenes novadā darbu sāk septiņi jauni klientu apkalpošanas centri

ANITRA MARKOVIČA rāda “Dzirkstelei” tehnisko aprīkojumu un saka, ka kļūst arvien modernāki. Viņa Līgo pagasta bibliotēkā strādā jau 21.gadu. “Laika gaitā viss mainās. Kad sāku strādāt, nebija neviena datora. Tad parādījās dāvinātie datori, pēc tam uzrakstīju projektu, un 2006. gadā bibliotēka tika pie pirmā printera, un tagad bibliotēkā ir pilnīgi jauna, mūsdienīga aparatūra,” stāsta A.Markoviča. FOTO: DIĀNA LOZKO

Gulbenes novadā darbu ir uzsākuši septiņi jauni novada nozīmes klientu apkalpošanas centri, kas pakalpojumus sniedz novada bibliotēkās.

Gulbenes novada pašvaldība veicinājusi pašvaldības un valsts pakalpojumu pieejamību iedzīvotājiem, paplašinot vienoto klientu apkalpošanas centru tīklu novadā.

Var izdarīt nepieciešamo

Pašvaldība informē, ka jaunie klientu apkalpošanas centri atradīsies Beļavas pagasta bibliotēkā, Daukstu pagasta bibliotēkā, Druvienas pagasta bibliotēkā, Galgauskas pagasta bibliotēkā, Līgo pagasta bibliotēkā, Stāmerienas pagasta bibliotēkā un Stradu pagasta Stāķu bibliotēkā.

Līdz šim klientu apkalpošanas centri jau strādā Litenes, Lizuma, Jaungulbenes un Tirzas pagasta bibliotēkās, Rankas pagasta pārvaldē un Lejasciema pagasta pārvaldē, kā arī Gulbenē pašvaldības ēkā.

Uz klientu apkalpošanas centru Līgo pagasta bibliotēkā, vakar, 1.decembrī, devās arī “Dzirkstele”. Līgo pagasta bibliotēkas vadītāja Anitra Markoviča “Dzirkstelei” stāsta, ka pirmais apmeklētājs jau bija no paša rīta.

“Cilvēkiem, kas vēršas, piemēram, bibliotēkā, palīdzība ir sniegta visu laiku. Tās ir Valsts ieņēmumu dienesta deklarācijas, iesniegumi, kas domāti pārvaldei vai pašvaldībai. Visu laiku palīdzam, pamācām darboties ar internetbanku. Bet tagad pakalpojumu klāsts ir vēl plašāks. Piemēram, ja nepieciešams, mēs varam cilvēkam noorganizēt arī videokonsultāciju ar Valsts ieņēmumu dienestu. Esam vēl tuvāk iedzīvotājiem. Cilvēkiem tas ir ļoti svarīgi, lai arī cik to cilvēku pagastā ir. Svarīgi, ka ir vieta, kur cilvēks var atnākt un izdarīt nepieciešamo. Ja kaut ko pašas saviem spēkiem nevaram palīdzēt, tad zvanām pēc padoma un palīdzības klientu apkalpošanas centram Gulbenē. Pirmdienās gan bibliotēka ziemas periodā ir ciet. Tā ir atvērta no otrdienas līdz sestdienai, un sestdienās esmu līdz pulksten 13.00,” stāsta A.Markoviča.

Vajadzība pastāv

Gulbenes novada bibliotēkas vadītāja Sabīne Jefimova “Dzirkstelei” stāsta, ka cilvēki izmanto iespēju nākt klātienē uz klientu apkalpošanas centriem. Vajadzība pēc šiem pakalpojumiem pastāv, un iedzīvotāji tos izmanto regulāri. Klientu centros pieejamais pakalpojumu klāsts ir plašāks. Tie ir e-pakalpojumi, dažādi maksājumi, arī konsultācijas un palīdzība sarežģītākos jautājumos.

Gulbenes novada pašvaldība aicina iedzīvotājus izmantot klientu apkalpošanas centru sniegtās iespējas, lai saņemtu nepieciešamos valsts un pašvaldības pakalpojumus pēc iespējas tuvāk dzīvesvietai.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.