19.jūnijā pulksten 15.15 Rankas pagastā pa autoceļu Jaunpiebalga-Saliņkrogs kāds vīrietis vadīja automašīnu “Audi” bez jebkāda veida transportlīdzekļa vadīšanas tiesībām, būdams alkoholiska reibumā – 2,03 promiles. Sākts kriminālprocess.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.
20.jūnijā pulksten 01.47 Gulbenē pa O.Kalpaka ielu kāds vīrietis alkohola reibumā vadīja automašīnu “Scania”. Vīrieša izelpā konstatētas 2,04 promiles. Sākts kriminālprocess.
Par to informē Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvalde.
Kăpėc policija naktï neveic uz ielăm izbraukumus.Kad jaunieśi bez tiesïbăm pa Rïgas ielas centru lec.
Naktī ir jāguļ, nevis apkārt jādauzās. 😀
Zvans uz VP nosaucot vietu, un transportlīdzekļa numurzīmi, un lieta būs atrisināta! Un, naktīs tiek veikti izbraucieni arī caur pilsētas centru!
Dažam labam policistam vajadzētu atņemt pilnvaru un aizliegt strādāt. Lai viņš ķer tos mopedistus un mašīnas kas nepalaiž uz pārējām nevis vaktē sev konkrētus sev iedomatus “parkapejus”
Par pāreĵām gan svilpot nevajag! Pirms uzkāpšanas uz pārejas gājējam ir jāpārliecinās vai mašīna nav pārāk tuvu un spēs apstāties.
MAŠĪNĀM JĀPALAIŽ TIE GĀJĒJI, KURI ŠĶĒRSO BRAUKTUVI PA GĀJĒJU PĀREJU, bet tas ka kāds stāv uz ietves pie pārejas nenozīmē, ka mašīnai obligāti jāapstājas un jāpalaiž!!!
Ļoti savdabīga likuma interpretācija.
Lai gan tas izskaidrotu, kāpēc lielais vairums autovadītāju neapstājas pie pārejas vai pat atrodas īpatņi, kas veic apdzīšanu šādās vietās. Īpaši šeit jāatzīmē kundzes 50+
Gājēja stāvēšana tieši pie gājēju pārejas ir daļa no iziešanas uz gājēju pārejas – gājējs jau ir pietuvojies gājēju pārejai, apstājies pie tās, ķermeņa poza liecina par nodomu šķērsot brauktuvi. Šādā gadījumā transportlīdzekļa vadītājam jāsamazina braukšanas ātrums un nepieciešamības gadījumā pilnībā jāaptur transportlīdzeklis.
Tā nav interpetācija, bet likuma skaidrojums vienkāršiem vārdiem tiem, kuri nespēj paši to uztvert. Bēda ir tā, ka gājēji galīgi nezin csn. Gājēju pāreja ir vieta, kur gājēji drīkst šķērsot ielu, bet tas nav viņu privātīpašums, kurā viņi dara ko iedomājas.
Un tiem 50+ kādreiz tiešām tika iemācīti csn, nevis kā tagad.
Jā tā ir viena no csdd interpretācijām un to pašreiz cītīgi māca autoskolās. Taču ir arī tāda versija, ka priekšroka gājējam ir tikai atrodoties uz pārejas.
Nu nav vadītājam jāzin kaut kāda “ķermeņa valoda” vai jāuzmin gājēja domas.
Bet ja nopietni, tad nav precīza nepārprotama likuma, un tāpēc katrs tulko kā iedomājas.