Latvijas vadošais dārzeņu pārstrādes uzņēmums “Dimdiņi” publiskojis jaunu zīmola vizuālo identitāti.
“Mainās ne tikai mūsu vizuālā identitāte, mēs veicam arī investīcijas ilgtspējīgā attīstībā – uzstādām saules elektrostacijas, modernizējam ražošanas un notekūdeņu attīrīšanas sistēmas. Kopējā investīciju summa jau tagad sastādīja vairāk kā 2 000 000 eiro, un darbi vēl turpinās,” saka Oskars Brediks, uzņēmuma valdes loceklis.
Jaunajā vizuālajā identitātē galvenā krāsa ir violeta, kas atspoguļo inovāciju, radošumu un unikālu pieeju pārtikas ražošanā, vienlaikus izceļot Lizuma “Dimdiņu” apņemšanos nodrošināt svaigus un kvalitatīvus produktus ar izcilu garšu.
“Mēs esam latvisks uzņēmums, tāpēc, ražojot augstākās kvalitātes produkciju no vietējiem produktiem, mums ir svarīgi rūpēties par Latvijas dabu. Šobrīd vienlaikus notiek vērienīga zaļā modernizācija un kopā ar to arī zīmola maiņa. Mēs vēlamies pastāstīt mūsu produktu cienītājiem, ka, izvēloties “Dimdiņus”, viņi izvēlas ne tikai nevainojamu garšu, bet arī videi drošu pārtikas ražotāju,” piebilst uzņēmuma vadītājs.
2023.gadā “Dimdiņi” uzstādīja saules paneļus, kā arī jaunas, Skandināvijā izstrādātas tehnoloģijas notekūdeņu attīrīšanas iekārtas, tādējādi samazinot ietekmi uz vidi un veicinot zaļās enerģijas izmantošanu. Modernizācija vēl turpinās un tajā plānots ieguldīt vēl vismaz 2 000 000 eiro nākamajos divos gados.
Jaunās vizuālās identitātes un paveiktās modernizācijas prezentācija notika Patriotu nedēļā, svinot Latvijas dzimšanas dienu. Pasākumu “Burzmā” Rīgā “Galerijā Centrs” apmeklēja vairāki slaveni veselīga dzīvesveida piekritēji un Latvijas patrioti, piemēram, Armands Simsons ar ģimeni, trenere, lietotnes un grāmatu autore Paula Freimane, uzņēmējs, sportiskā dzīvesveida entuziasts un kustības “Labrīter” autors Deniss Ševeļovs, kulinārais blogeris Rojs “Pipars” Puķe, radio personība un influenceris Lauris Zalāns, glancēto žurnālu redaktores Marina Dianova un Inna Kaņevska, kā arī citi viesi.
Pasākumā viesi izbaudīja uzkodas, kas gatavotas no “Dimdiņu” produktiem, kā arī no 14. līdz 18.novembrim sadarbībā ar “Burzmu” apmeklētājiem bija iespēja nogaršot ēdienus no speciāli sagatavotas svētku ēdienkartes. Ēdienkartē bija “Abras” burgeri ar “Dimdiņu” skābētajiem kāpostiem un sarkanajiem sīpoliem, “Vegstop” vrapi ar humusu un falafelu, kas gatavots no “Dimdiņu” turku zirņiem, un “Boom cafe” štovēti “Dimdiņkāposti” ar kūpinātu “Krakovas desiņu”.
“Dimdiņi” ir ģimenes uzņēmums, viens no vadošajiem dārzeņu audzēšanas un pārstrādes uzņēmumiem Baltijas valstīs, kas specializējies kāpostu audzēšanā kopš 1992.gada. Apmēram 150 hektāru platībā tiek audzēti galviņkāposti, Ķīnas kāposti un lapu kāposti (“kale”). Pašu izaudzētie kāposti tiek pārstrādāti, gatavojot skābētus kāpostus, štovētus kāpostus un marinētus kāpostu salātus. Visa ražošana notiek, ievērojot HACCP, BRCGS kvalitātes standartus. Uzņēmumā tiek audzēta un pārstrādāta arī bioloģiski sertificēta produkcija. Uzņēmumam ir piešķirta “Zaļā karotīte”, kas apliecina produkta augsto kvalitāti, – ražots Latvijā, nesatur ĢMO. Kā arī “Global G.A.P.” sertifikācija, kas norāda, ka kāposti tiek audzēti, ievērojot labu lauksaimniecības un higiēnas praksi.
Sen uz to pusi veikalā pat neskatos.
Jā, lai nomainītu zaļu krāsu uz lillā tur 150 tūkstošu nav žēl. Bet kad strādniekiem katru dienu jāstrādā telpā pilnā ar tvaiku, tur mūžīgā atbilde, ka to labot vai mainīt ir dārgi. Bet strādnieki tak var strādāt arī tvaikā, ka tik ražo un nauda nāk. Bet paši varam pa smuko Rīgā patusēt, štrunts par tiem strādniekiem. Vai tā tagad domā jaunie uzņēmēji? Piedodiet, negribēju aizvainot sakarīgus uzņēmējus, kas domā par labiem darba apstākļiem.
Nu,nav viss no Latvijas. Cik zinu,burkāni un sīpoli tiek iepirkti Polijā.
Vēl vajag zaļo vardi.
Pasakas lētticīgajiem turbo patriotiem!