Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

Gulbenietis aicina uz laiku slēgt satiksmi Brīvības ielas posmā

Atkusnī izskatījās tā. Rekonstruēt iesāktais un nepabeigtais Brīvības ielas posms no Rīgas ielas līdz Parka ielai ir mokošs gan tuvumā dzīvojošajiem, gan autovadītājiem, kuri riskē braukt pa šo posmu. Ietekme ir arī mainīgajiem laika apstākļiem, kad atkusnis mijas ar salu. Foto: Pārsla Konrāde.

Gulbenietis Herberts Balodis ir sašutis par “zemestrīci”, kuru jūt, dzīvodams daudzdzīvokļu mājā Brīvības ielā pie pagrieziena uz Parka ielu. “Šausmas, tur ir bedre pie bedres! Kad smagās automašīnas brauc, manā dzīvoklī pat šķīvji uz plauktiem dreb,” viņš saka.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

H.Balodis esot runājis ar pilsētas pārvaldes un novada domes vadītājiem. Kritiskais Brīvības ielas posms ir no krustojuma ar Rīgas ielu un līdz pagriezienam uz Parka ielu. “Respektīvi – līdz manas mājas galam. Ārkārtīgi mazs posms,” uzsver H.Balodis. Viņš uzskata, ka visprātīgāk būtu šo posmu slēgt satiksmei līdz brīdim, kad situācija mainīsies. Runa ir par Brīvība ielas daļu, kur sākta un vēl nav pabeigta rekonstrukcija.

Gulbenes novada domes autoceļu (ielu) fonda komisija priekšsēdētājs Normunds Mazūrs “Dzirkstelei” saka: “To bēdu zinu un redzu, jo pats ikdienā braucu pie stūres. Es braucu apkārt – no lielā pilētas stadiona puses augšā un tad nonāku krustojumā.”

Viņš skaidro, ka novada dome un būvnieks maksimāli gribēja izdarīt to, kas bija iespējams. Izdarīt vēl vairāk neļāva laika apstākļi.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Un tas bija viss, tālāk mēs ar būvnieku nepaspējām neko izdarīt. Šobrīd ir tā, kā ir. Zinu, ka novada domes priekšsēdētāja padomnieks attīstības, projektu un būvniecības jautājumos Jānis Barinskis ir runājis par greiderēšanu šajā posmā. Bet vairāk tur neizdarīs, kamēr neiestāsies attiecīgs laiks, lai uzņēmējs varētu turpināt atlikušā Brīvība ielas posma būvēšanu. Vienkārši šobrīd ir jāmēģina greiderēt un kaut kā pieturēt. Neko citu tur nevar izdarīt. Kā būs būvdarbu turpināšanai atbilstoši laika apstākļi, tā arī darbi notiks,” stāsta N.Mazūrs.

Viņš piebilst, ka būvnieks un pašvaldība visu laiku cenšas pildīt cilvēku vēlmes, pildīja arī graudu vedēju vēlmes rudenī. Būvnieks maksimāli nācis pretī.

“Bet tagad atkal ir problēma. Diemžēl. Ir slikti. Un lielākā daļa autovadītāju, arī es, braucot uz slimnīcu, to mazo Brīvības ielas posmu vairs neizmantoju. Braucu apkārt,” saka N.Mazūrs.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Šīs esot pagaidu grūtības. Tādas izjuta arī tie iedzīvotāji, kuri Brīvības ielā dzīvo sākotnēji rekonstruētā posma tuvumā. Jāsaprot, ka šobrīd ir būvdarbu tehnoloģiskais pārtraukums kārtējā rekonstruējamajā posmā, tāpēc nav īsti pareizi vainot būvnieku.

N.Mazūrs nedomā, ka pareizi būtu slēgt šo posmu uz laiku. “Kur tad palaidīs autobusu reisus? Lielās mašīnas? Es neredzu iespēju. Ir jāpacieš šie dubļi. Greiderēšana var palīdzēt uz brīdi, bet, ja atkal atkusnis, tad atkal būs bedres,” viņš prāto.

J.Barinskis “Dzirkstelei” saka: “Uzņēmējam, kas šo ielas posmu pārbūvē, ir uzdots arī uzturēt šo posmu. Ir atvērta arī diskusija par apvedceļiem, bet jebkurā gadījuma ir jānodrošina arī piekļuve īpašumiem.“

“Dzirkstele” jau rakstīja ŠEIT

Līdzīgi raksti

Reklāma

Komentāri ir slēgti

Komentāri (5)

  1. Uzliekat zīmi 20! Nogreiderējot pēc pāris stundām atkal ir izsistas bedres. Daudzi smagie caurbraucot nemaz nezin un kādas reāli ir bedres un naktīs baļķinieki lido ap 70km/h. Kārtējais iebāzteņu neloģiskās domāšanas bardaks.

    13
  2. laukos, tāds ceļš ir katru pavasari un rudeni

    12
  3. Gulbenes vizītkarte, neizdarīts, nepareizi organizēts darbs! Privātā biznesā, par šo, var pazaudēt darbu, bet strādājot pilsētas domē prēmiju!

    22
    5
  4. Visu iepriekšējo vasaru darbi vispār netika virzīti uz priekšu .Bet viņš skaidro, ka novada dome un būvnieks maksimāli gribēja izdarīt to, kas bija iespējams. Izdarīt vēl vairāk neļāva laika apstākļi.

  5. Zentas tantei
    Cienījamā, kundze! Tur pat bez 20 km/h zīmes, visi brauc uz pirmā ātruma. Tur nav iespējams pabraukt savadāk. Varbūt vienīgi tie, kas nebrauc ar personīgajiem auto ,un kuri savus auto remontē ne ar saviem līdzekļiem.
    “Rubatei” par šā posma remontu, būtu jāuzliek lielāka atbildība. Varbūt salauztos spēkratus likt labot no šīs firmas kabatas???

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.