Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

LASĪTĀJS JAUTĀ: Kāpēc nav apgaismojuma pie pagrieziena uz Lizumu?

Foto: Renārs Koris.

Kāds autovadītājs “Dzirksteles” portālā jautā par autoceļa Smiltene-Gulbene atjaunoto posmu: “Ir tikai viens “bet”… Pagrieziens uz Lizumu nav pilnīgi nekā izgaismots – ne lāgā normālu stabiņu, nekā. Ja kādreiz tur vismaz bija norāde, tad tagad pilnīga tumsa, ir pamatīgi jānomet ātrums, lai nepalaistu garām, lai ieraudzītu to jau savlaicīgi. Vismaz zīmi būtu uzlikuši tajā krustojumā. Jau ir nācies griezt riņķī Velēnā un meklēt tajā aklajā tumsā to nelaimīgo pagriezienu.”

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Atbild VSIA “Latvijas Valsts ceļi” Komunikācijas daļas vadītāja Anna Kononova: “Reģionālo autoceļu Smiltene-Gulbene (P27) un Cesvaine–Velēna (P38) krustojumā Velēnā apgaismojums nekad nav bijis un netika paredzēts arī pēc pārbūves. Gan pirms, gan pēc pārbūves šis krustojums ir aprīkots ar virzienrādītāja norādēm pirms krustojuma. Turklāt pirms krustojuma ar autoceļu Cesvaine–Velēna (P38) izvietota norāde uz Cesvaini. Ceļa piketa stabiņi, signālstabiņi, kuros iestrādāti atstarojoši elementi, ir izvietoti visā pārbūvētā ceļa posmā atbilstoši valsts standartam, tajā skaitā pieslēgumu rādiusu zonās. Autoceļa P27 posmā pie Velēnas ir noteikts maksimālā ātruma ierobežojums 70 km/h jau pirms pagrieziena uz Lizumu (iepriekš ierobežojums 70 km/h sākās aiz krustojuma). Turklāt braukšanas ātruma kontrolei Velēnā, autoceļa Smiltene-Gulbene 36,9.kilometrā, kas ir netālu no pagrieziena uz Lizumu, ir uzstādīts stacionārais fotoradars. Līdz ar to var secināt, ka braukšanas ātrums pirms krustojuma nevarētu būt liels un ir iespējams pamanīt krustojumu ar autoceļu Cesvaine–Velēna (P38). Papildus atgādinām, ka, pārvietojoties pa autoceļu, autovadītājam ir jāizvēlas braukšanas ātrums, kas atbilst viņa pieredzei, transportlīdzekļa tehniskajam stāvoklim, kā arī ceļa seguma tehniskajam stāvoklim un nodrošina drošu dalību satiksmē. Maksimālā ātruma zīmes informē par maksimālo atļauto braukšanas ātrumu.”

– Inita Savicka

Līdzīgi raksti

Reklāma

Komentāri ir slēgti

Komentāri (3)

  1. God.LVC projektētāji un novada vadošie būvniecības speciālisti! Kā tas var būt, ka tik noslogotam pagriezienam no 1.šķ.ceļa nav vispār ieprojektēti nekādi uzlabojumi satiksmes drošībai sliktas redzamības apstākļos?

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.