Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

Gulbenietei neizdodas nodot ūdensskaitītāja rādījumus

Foto: Pārsla Konrāde

“Dzirksteles” redakcijā vērsās seniore Antoņina, kurai neizdodas sazvanīt “Gulbenes namus” un nodot ūdensskaitītāja rādījumus. “Zvanu uz tālruņa numuriem 68627722 un 27333102, bet nevaru sazvanīt, tāpēc divus mēnešus nebiju nodevusi rādījumus. Gāju uz “Gulbenes namiem” kājām. Aizgāju, bet attieksme bija nesolīda. Kā lai vecs cilvēks, kuram nav e-pasta un kuram neizdodas arī sazvanīt, nodod rādījumus? Un aiziet līdz “Gulbenes namiem” man ir tālu.”

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Atbild SIA “Gulbenes nami” valdes loceklis Rihards Korns: “SIA “Gulbenes nami” informē, ka ūdens rādījumi ir jānodod katru mēnesi no 25. līdz 27. datumam. Šobrīd SIA “Gulbenes nami” pāriet uz elektronisko “Bill.me” platformu, tādēļ ir izveidota sadarbība ar Gulbenes novada bibliotēkām un Gulbenes novada Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru. Tur minētajos datumos elektroniski var ievadīt ūdensskaitītāju rādījumus “Bill.me” vietnē. SIA “Gulbenes nami” nevar izvērtēt pilnībā situāciju, jo nav norādīts, kurā datumā un laika posmā kundze bija atnākusi uz SIA “Gulbenes nami”. SIA “Gulbenes nami” pieņemšanas laiki klātienē ir pirmdienās no pulksten 13.00 līdz 17.00 un otrdienās no pulksten 8.00 līdz 12.15. SIA “Gulbenes nami” atvainojas par sagādātajām neērtībām un aicina uz turpmāku sadarbību.”

Inita Savicka

Līdzīgi raksti

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.