Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

Pašvaldību vēlēšanas: Cik daudz partijas tērējušas priekšvēlēšanu reklāmai?

Foto: “Pexels”

Kura partija visvairāk tērējusi priekšvēlēšanu reklāmai? “Dzirkstele” saņēma tālruņa zvanu, kur zvanītājs pauda aizdomas par to, ka, viņaprāt, partija “Latvijas attīstībai” uz sava reklāmas bukleta nav norādījusi patieso tirāžas apmēru. “Norādītā tirāža ir 1500 eksemplāru, bet šis buklets laukos ir visur. Nevar būt, ka tirāža ir tik maza,” teica zvanītājs.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Partijas “Latvijas attīstībai” deputāta kandidāts Valtis Krauklis laikrakstam apstiprināja – ar 1500 bukletiem ir pieticis un papildus tie nav tiražēti. “Bukleti mums bija domāti individuālai izdalīšanai, tiekoties ar cilvēkiem,” viņš sacīja. Partija esot izdevusi arī reklāmas avīzi, kuras tirāža – 5000 eksemplāru. Avīzi partijas cilvēki izplatījuši paši.

Politiskās reklāmas materiālu tirāža jānorāda ir obligāti. “Dzirkstele” pētīja šo informāciju un iztaujāja partiju pārstāvjus. Noskaidrots, ka reklāmas bukletus izdeva un izplatīja visi 7 partiju deputātu kandidātu saraksti, kuri startē Gulbenes novada pašvaldības vēlēšanās. Visvairāk bukleta eksemplāru – 8000 – ir “JKP – Jaunā konservatīvā partija” un “Vidzemes partija”, bet vismazāk ir “Latvijas attīstībai” – 1500 bukletu.

“JKP – Jaunās konservatīvās partijas”, “Vidzemes partijas” deputātu kandidātu saraksta līdere Guna Švika “Dzirkstelei” sacīja – ir izdota arī reklāmas avīze, kurai tāpat bijusi 8000 eksemplāru tirāža. “Uz avīzes ir šī informācija norādīta,” teica G.Švika. Viņa arī arī stāsta, ka izplatījuši savus reklāmas materiālus paši deputātu kandidāti. “Katrs paņēma savu teritoriju un izplatīja,” viņa piebilda.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Partijai “Latvija pirmajā vietā” bija reklāmas buklets ar 2000 eksemplāru tirāžu. Deputātu kandidātu saraksta līdere Aelita Kublačova “Dzirkstelei” pauda – tas arī bijis vienīgais veids, kā partija sevi reklamējusi pirms vēlēšanām.

“Latvijas Reģionu Apvienība” izplatījusi sava reklāmas bukleta 6000 eksemplārus. Reklāmas avīze netika izdota, “Dzirkstelei” teica šīs partijas deputātu kandidātu saraksta līderis Andis Caunītis.

“Jaunajai Vienotībai” reklāmas buklets izdots 2000 eksemplāros. “Mēs šoreiz vēl reklamējāmies “Dzirkstelē”,” sacīja deputātu kandidātu saraksta līderis Intars Liepiņš.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

“Suverēnā vara”, “Apvienība Jaunlatvieši” savu reklāmas bukletu izdeva 3000 eksemplāros. “Ja mēs būtu saistījušies ar “Latvijas Pastu”, tad ar tik mazu skaitu bukletu nepietiktu. Bet mēs savu bukletu izplatījām paši,” laikrakstam teica šo politisko spēku deputātu kandidātu saraksta līderis Aivars Osis.

“Zaļo un Zemnieku savienībai” reklāmas buklets izdots 5000 eksemplāros. “Trīs reizes izdevām reklāmas avīzes, kuru tirāža pirmās divas reizes bija pa 4000 eksemplāru un pēdējā reizē – 5000 eksemplāru,” “Dzirkstelei” stāstīja šā politiskā spēka deputātu kandidātu saraksta līderis Gunārs Babris.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.