Ceļu
satiksmes drošības direkcija (CSDD), biedrības „Go Beyond” un „Latvian
Art Directors Club” aicina 10.–12.klašu skolēnus piedalīties konkursā
„Pārspēj CSDD reklāmas!”. Konkursa laikā jaunieši tiek aicināti izveidot
videoklipu, kura temats ir „Neļauj draugam sēsties pie
stūres reibumā!”.
Konkursa nolikums atrodams šeit: www.ladc.lv/csdd.
„Ar
šo konkursu mēs vēlamies vienlaikus nošaut vairākus zaķus,” stāsta
biedrības „Go Beyond” un programmas „Runājot par alkoholu” pārstāve
Marta Tomase. „Pirmkārt, mēs aicinām jauniešus būt sociāli atbildīgiem
un neļaut draugam, radiniekam, jebkuram līdzcilvēkam sēsties pie stūres
reibumā. Otrkārt, jauniešus vienmēr ir vilinājusi reklāma, tā ir viena
no pieprasītākajām nākotnes profesijām. Konkursa laikā jauniešiem būs
iespēja tuvāk iepazīt, kā ideja pārtop reklāmas videoklipā. Un,
treškārt, konkurss un tā laikā radītie video stāsti palīdzēs pedagogiem
veidot sarunas ar jauniešiem par sekām, ko rada alkohola vai apreibinošo
vielu lietošana.”
„Mēs esam priecīgi, ka tieši jaunieši bija iniciatori pretreibuma
kampaņas klipu veidošanai. Satiksmē īpaša riska grupa ir jaunie
satiksmes vadītāji, kuriem ne reti ir vēlme pie auto stūres pārbaudīt
savu spēju robežas. Diemžēl, šā gada sākums ir parādījis, ka šādi
„eksperimenti” ne reti beidzas traģiski,” skaidro CSDD sabiedrisko
attiecību daļas vadītājs Jānis Aizpors. Viņš skaidro, ka konkursā
primāri tiks vērtēta reklāmas ideja, kā arī jauniešu spēja izprast
sociālās reklāmas specifiku. Vidusskolēns tiek aicināts savu redzējumu
uz problēmas risinājumu nofilmēt kaut ar telefona palīdzību. Mums ir
svarīgi, ka jaunieši nav vienaldzīgi un ka viņi reklāmas veidošanas
procesā iesaista arī savus draugus un ģimeni.
Konkursa videoklips un aizpildīta pieteikuma anketa jāiesniedz elektroniski, sūtot uz e-pastu: info@runajotparalkoholu.lv līdz 2014.gada 5.maija plkst. 23:59.
Iesniegtos
sociālās reklāmas videoklipus vērtēs žūrija, kurā darbosies „Latvian
Art Directors Club”, CSDD un biedrības „Go Beyond” pārstāvji. Trīs
labāko ideju autori saņems naudas balvas, bet seši labākie videoklipi
(pēc žūrijas vērtējuma) tiks publiskoti internetā: www.draugiem.lv/csdd/,
kur uzvarētāju noteiks sekotāju balsojums. Labākā videoklipa autori
iegūs iespēju īstenot savu reklāmas ideju kopā ar profesionālu reklāmas
aģentūru. Šis videoklips tiks izmantots CSDD 2014.gada Jāņu kampaņā.