Pagājušajā nedēļā laikraksta “Dzirkstele” redakcijā pēc palīdzības vērsās kāds Gulbenes pilsētas iedzīvotājs, kurš veikalā “Maxima” Gulbenē, Rīgas ielā, bija iegādājies maizi, kam bija samazināta cena. Sākotnēji kukulītis bija maksājis 0,95 eiro, bet tā samazinātā cena bija 0,75 eiro. Pārbaudot kases izdoto pirkumu čeku, pircējs bija neizpratnē, kāpēc čekā norādītā nocenotā maizes kukuļa cena ir 0,95, nevis 0,75 eiro? “Vai šī kļūda uzskatāma par kasieres paviršību?” interesējās veikala apmeklētājs. Vēl citi pircēji stāsta, ka ir bijuši gadījumi, kad veikala plauktā izvietotajām precēm cena ir viena, bet čekā tiek norādīta cita. Nekādas norādes par cenas samazinājumu arī nav. “Ja pie kases neskatīsies, kādas summas par konkrētiem pirkumiem tiek iesistas čekā, tad var nākties samaksāt dārgāk,” apliecina vairāki pircēji.
SIA “Maxima Latvija” komunikācijas vadītājs Jānis Beseris paskaidro: “Šajā konkrētajā gadījumā, iespējams, mūsu veikala darbinieki laika trūkuma dēļ cilvēcīgi nebija paspējuši nomainīt cenas sistēmā, tādēļ radās šis pārpratums. Atvainojamies klientam par sagādātajām neērtībām! Šādos gadījumos aicinām iedzīvotājus uzreiz pārpratumus atrisināt veikalā, jo kļūdu gadījumos pārmaksātā summa tiek atdota.
Nereti pie kases notiek arī citi pārpratumi. Bieži pircēji, ņemot vienu preci no plaukta, ir pārskatījušies un ievērojuši blakus esošās, līdzīgās preces cenu. Tādējādi pie pirkumu apmaksas ir pārsteigti par cenu, kas tiek uzrādīta kasē. Šādus gadījumus ātri ir iespējams atrisināt, lai iepirkšanās vienmēr būtu ar pozitīvām emocijām.”
Kāpēc atšķiras preču cena?
00:00
17.09.2015
53