Krievijas kara pret Ukrainu kontekstā savādi ir Emzes parkā Gulbenē redzēt norādes uz “zaļo dzelzceļu” Pleskavas virzienā. Vai tā arī paliks? “Dzirkstele” to jautāja novada pašvaldības Attīstības un projektu nodaļas vecākajai projektu vadītājai Elīnai Strodei.
Viņa atbild: “Šobrīd pašvaldībai nav papildu finansējuma, lai nomainītu šīs norādes. Paskatīsimies, ko varam darīt, vai varam nomainīt. Situāciju risināsim.”
Jau vēstīts, ka Emzes parkā tiek realizēts projekti: “Biotopu apsaimniekošanas pasākumu ieviešana Emzes parkā” 1. un 2.kārta; “Tūrisma infrastruktūras uzlabošana Emzes parkā”. Pagājušajā un šajā gadā projektu gaitā veikto pasākumu kopējās izmaksas ir 106 864,47 eiro, no tām Latvijas Vides aizsardzības fonda finansējums ir 73 875 eiro, bet 32 989,71 eiro – novada pašvaldības līdzfinansējums.
– Diāna Odumiņa
vispār tie stabi Gulbenes parkā ir mistiski un norādītie attālumi arī , lai paliek, savukārt ieliktie atpūtas soliņi mežā, vairāk derēš tiem, kam patīk dzert alu bocmanis no plastmasas bamšļiem un pēcāk izmētāt taru tiem apkārt,
priekš kam tā visa ārišķīgā ambrāža Gulbenes parkā ir vajadzīga ar ātri pustošiem stabiem un soliem . laikam jau budžeta naudas ”apgūšanai”
Viņa atbild: “Šobrīd pašvaldībai nav papildu finansējuma, lai nomainītu šīs norādes. Paskatīsimies, ko varam darīt, vai varam nomainīt. Situāciju risināsim.”
——> Elīna, es varu izpalīdzēt un bez finansējuma vienkārši atskrūvēt 2 skrūves un norādi aizvest bez finansējuma uz domi kur varat nolikt mantu glabātava!!!
Jocīgi cilvēki. Ģeogrāfiju, tāpat kā fiziku, nepiemānīsi! Ja reiz Gulbene vēsturiski ir veidota kā cariskās krievijas dzelzceļa transporta un loģistikas mezgls, tad tur nav ko tielēties. Paskatieties uz globusa un sapratīsiet, ka Gulbene ir pa vidu ar apm. 100 km no Pleskavas, Rēzeknes, Valmieras, Cēsīm. Paši redziet vecās loģistikas noliktavu graustiem, kas pa ceļam uz Emzes parku rēgojas. Tās visas ir atbalsis no Gulbenes lokācijas nozīmes ruslandē. Šobrīd interesantākais jautājums ir kādu ceļu aizies ru. Ja uz Ziemeļkorejas totalitārismu, tad Pleskavas virziens būs ciet. Paliks iekšzemes sazari, no kuriem lielas jēgas nopietnā kravu kustībā nav. Tā, ka tās zīmes variet ņemt nost vai atstāt. Ģeogrāfija no tā nemainīsies.
Gulbenē ari sāksies Rīgas variants.Vēsturi tiešām nevar pārrakstīt.Nu tad izjaucat Spārītes parkā visu.Tur tak ari sakars ar Krieviju.Šausmas.Pie šis viss novedīs.
Pie kā šis viss novedīs.( bija domāts)
jo dziļāk mežā,jo resnāki partizāni…jopt,citu lietu nav ko risināt?
Pareizs jautājums — citu lietu nav ko risināt? Ir,ir. Mīļie cilvēki,ja vien varat,tagad ilgi nebraucat uz Madonu. Ārprāts,kas tur notiek!!! Un tikko ir iesācies remonts. Kaut raudi,iesācis esi braukt,nu labi. Paskatīsimies,kas notiek tālāk. Un viss,saproti,ka atpakaļ arī jātiek. Cik žēl gan palika mašīnas! Tad jau Velēnas ceļš bija— vai…… Cik labs. Var tikai pabrīnīties,kā atļauj cilvēkiem bez ceļu būves izglītības darīt tādu darbu!!! Tā ir trakāk kā katastrofa. Ja tagad uz tām bedrēm uzliek šķembiņu kārtu un uzreiz lej asfaltu, tad rezultāts būs tāds pats kā Tirza—Galgauska. Pēc gada tāds pats. Trūkst vārdu!!!
Vai tad Pleskavu noslaucīsim no zemes virsmas? Cik stulbiem gan jābūt cilvēkiem, lai ko tādu prasītu? Ģeogrāfiju taču nevar mainīt!
Vajag atstāt to mizu, kaut kan vateņi tāpat nemāk lasīt latviski. Nu vismaz viņi zin, kur ir jāvelk savas parpalas…
Ēst kādam tas stabiņš prasa? Un daudz ēd? Interesanti, no īstajiem, zilajiem ceļu rādītājiem arī tagad Krievijas pilsētas ņem nost?
Milzīgs kauns Krievijai par viņu darbībām šobrīd pasaulē. Nav žēl galīgi, lai jauc tos stabus nost!