“Gulbenes autoostā dienu iepriekš iegādājos biļeti uz Gulbene – Rīga autobusu pulksten 9.45. Piebildu, ka autobusā iekāpšu pilsētas centrā pieturā “Santa”.
“Gulbenes autoostā dienu iepriekš iegādājos biļeti uz Gulbene – Rīga autobusu pulksten 9.45. Piebildu, ka autobusā iekāpšu pilsētas centrā pieturā “Santa”. Lai gan biļetē bija norādīta 12.sēdvieta, diemžēl brīvas sēdvietas bija tikai autobusa pēdējā solā.
Biļeti iegādājos ātrāk, lai varētu apsēsties tuvāk autobusa priekšējām durvīm, jo nebraucu līdz galapunktam, bet Rīgā izkāpju pieturā, kas atrodas pie Mēbeļu nama. Kas ir atbildīgs par to, lai varētu autobusā ieņemt biļetē norādīto sēdvietu?” jautā pasažiere.
Atbildēt lūdzām SIA “Gulbenes autobuss” direktoru Juri Lapsu.
“Ir noteikts, ka, iegādājoties autobusa biļeti dažas dienas iepriekš, ir jābrīdina, kurā pieturvietā pasažieris iekāps. Ja, tas notiek, piemēram, pieturā “Santa”, kas atrodas pilsētas centrā, un pasažiera biļetē norādītā sēdvieta autobusā jau ir aizņemta, iekāpējam ir tiesības pieprasīt to atbrīvot. Ja vietas aizņēmējs atsakās to darīt, tad var lūgt palīdzību autobusa vadītājam. Par savu sēdvietu autobusā ir atbildīgs pats pasažieris.
Protams, autobusa vadītājs var norādīt, ka pasažieriem jāieņem braukšanas biļetē norādītās sēdvietas. To arī vajadzētu ievērot. Ja autobusā visas sēdvietas ir aizņemtas, bet centra pieturā iekāpj pasažieris, kuram ir biļete ar norādītu sēdvietu, tādā gadījumā autobusa vadītājam viņš jānodrošina ar pasažierim paredzēto vietu.
Šobrīd strādājam pie tā, lai Gulbenes autoostā varētu iegādāties braukšanas biļeti tikai līdz Juglai vai Teikai.
Esam satraukti par to, ka perspektīvā autobusā varēs uzņemt tikai tādu pasažieru daudzumu, cik ir sēdvietu. Tas nozīmē, kas būs nepieciešams palielināt reisu skaitu, paplašināt autobusu parku, rēķinoties ar ievērojamiem izdevumiem.