Lasītāji “Dzirkstelei” sūdzas par to, ka reizēm “Gulbenes autobuss” šoferi ne labprāt piestāj pie visām pieturām pilsētā, norādot, ka tā nav pieturvieta, kur viņiem esot jāpiestāj.
“Bet kā lai es kā pasažieris zinu, pie kuras pieturas autobusam pilsētā jāpiestāj un pie kuras ne? Piemēram, pietura Brīvības ielā, kur nogriežas uz CSDD. Redzēju, kā autobusa šoferis kādai sievietei vairākkārt norādīja, ka viņam tur nav jāstājas, bet nu tomēr apstājās un izlaida. Arī nogriežoties no O.Kalpaka ielas uz Dzelzceļa ielu. Tur šoferis dusmīgi man norādīja, ka viņam tur nav jāpiestāj, bet nu izlaida. Vairāk neprasu, lai mani izlaiž kādā konkrētā pieturvietā, jo nevēlos klausīties dusmīgās atrunās. Tagad, kur autobuss pilsētā apstājas, tur izkāpju,” “Dzirkstelei” sūdzas kāda sarūgtināta pasažiere. SIA “Gulbenes autobuss” valdes loceklis Aigars Kaparšmits norāda, ka pie Brīvības ielas CSDD mācību laukuma ir autobusa pietura, un “Gulbenes autobusa” šoferim tur ir jāpiestāj. “Tai nevajadzētu būt problēmai. Es painteresēšos, kāpēc tā noticis. Varbūt tās nav mūsu tarifu sarakstos, bet, ja ir pieturvieta, kur ir pieturzīme, tad autobusam tur ir jāpiestāj,” uzsver A.Kaparšmits.
Vēl kāda cita autobusa pasažiere “Dzirkstelei” klāsta, ka pilsētas centrā pie veikala “Maxima” regulāri tiekot norauta informācija par autobusu kursēšanas laikiem. Reizēm nepietiek tikai ar norautu informāciju, jo tiek saliektas arī metāla plāksnes, uz kurām tā piestiprināta.
A.Kaparšmits par šo problēmu ir lietas kursā, norādot, ka informāciju knapi spēj atjaunot, kad jau atkal to kāds ir norāvis. “Kā uzzinām, ka ir norauts, principā uzreiz cenšamies atjaunot. Tas nenotiek tikai pilsētas centrā, bet arī citās pieturvietās tiek norauta informācija,” saka A.Kaparšmits.
Kur jāpiestāj autobusam?
00:00
25.07.2017
109