Adatas veikalā pirktos banānos – tas izklausās drīzāk pēc viltus ziņas, nevis patiesības. Dzirdēts, ka tādi pārsteigumi gadījušies pircējiem Lietuvā.
Par līdzīgiem gadījumiem Latvijā oficiāli ziņu nav. Tomēr līdz “Dzirkstelei” nonākušas runas, ka kāda gulbeniete šonedēļ sūdzējusies par banānā it kā atrastu adatu. Rādījusi paziņām, tomēr tālāk skaidroties nekur nav gājusi, jo pierādīt adatas nonākšanu banānā ir gandrīz neiespējami.
Pārtikas un veterinārā dienesta Austrumvidzemes pārvaldes vadītājas vietniece, valsts vecākā pārtikas inspektore Ārija Ločmele saka, ka dienestam ne par šo, ne par citiem līdzīgiem gadījumiem reģionā informācijas nav. Taču, ja kāds pircējs patiešām piedzīvo šādu situāciju, vispirms būtu jādodas pie veikala vadības un jāinformē. “Veikala vadītājs ir tas, kuram jārūpējas par preci. Viņam jānoskaidro, no kurienes prece nākusi, kā arī jāpārliecinās videonovērošanas materiālos, ja iespējams, vai kāds nav ko nodarījis precei. Ja pircējs nav jutis pretimnākšanu jautājuma noskaidrošanā, būtu jāvēršas Pārtikas un veterinārajā dienestā. Iespēju robežās mēs skaidrosim situāciju un mēģināsim saprast notikušo, kaut tas nebūs vienkārši,” saka Ā.Ločmele.
Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācijas kontaktpersona Gulbenē Natālija Kokare “Dzirkstelei” saka: “Pircējam šādā situācijā sabojātā prece – banāns ar tajā atrasto adatu – jānes atpakaļ uz veikalu un jāsaņem par to nauda.”
Pārtikas precē adata?
00:00
09.11.2018
33