Putras mēnesī, oktobrī, “Herkuless”, “Paēdušai
Latvijai” un “top!” aicina visus iedzīvotājus iesaistīties
labdarības akcijā, lai iepazītu graudaugus, putras un palīdzētu
ziedot produkciju pārtikas paku sagatavošanai. Par to informē
“Public ID” projektu vadītāja Elīna
Valaine.
Labdarības akcija “Atklāj putru ar “Herkuless””
fotokonkursa veidā norisinās AS “Rīgas Dzirnavnieks” zīmola
“Herkuless” sociālā medija “Facebook” lapā līdz
25.oktobrim. Ikviens ir aicināts iesaistīties un iesūtīt savas
mīļākās putras foto ar īsu aprakstu par sastāvdaļām un to,
kādēļ tieši šī recepte viņam ir īpaša.
Par katru iesūtīto bildi “Rīgas Dzirnavnieks” ziedos vienu
kilogramu produkcijas labdarībai – pārtikas bankai “Paēdušai
Latvijai”.
“Mums ir patiess prieks piedalīties šajā labdarības kampaņā,
kas palīdzēs bagātināt pārtikas pakas. Nozīme ir ikvienam
produktam, taču tieši graudaugi noder ikvienā virtuvē, tie ir
uzturvielām bagāti un pielietojami dažādos veidos,” norāda
Latvijas Samariešu apvienības projekta “Paēdušai Latvijai”
vadītāja Agita Kraukle.
Fotoattēlus “Herkuless” profilam “Facebook” platformā
privātas ziņas veidā aicinām iesūtīt līdz 17.oktobrim, bet jau
18.oktobrī visi saņemtie putru foto ar aprakstiem būs publicēti
“Herkuless” “Facebook” lapas sadaļā “Atklāj putru ar
“Herkuless””! No 18. līdz 24. oktobrim ikviens varēs putru
fotogrāfijas aplūkot, balsot par tām, komentēt un dalīties.
Savukārt 25. oktobrī noteiks, cik kilogramu “Herkuless”
gardumu nonāks pārtikas bankā “Paēdušai Latvijai”. Tāpat
arī noskaidros to putras fotogrāfiju, kas būs ieguvusi visvairāk
balsu ar reakcijām, komentāriem un dalīšanās reizēm. Uzvarētājs
saņems bagātīgu produktu grozu no “Herkuless” un 100 eiro
dāvanu karti no kampaņas atbalstītājiem – veikalu tīkla
“top!”!
“Oktobris jau deviņus gadus zīmolam “Herkuless ir īpašs
mēnesis, kad svinam Starptautisko Putras dienu un izglītojam
sabiedrību, informējot par vērtīgo graudaugu produktos. Šogad
esošā situācija valstī mūs ir iedvesmojusi pārcelt aktivitātes
digitālā vidē. Tas savukārt ļauj aptvert plašāku auditoriju,
un mūsu labdarības kampaņā varēs iesaistīties ikviens Latvijas
iedzīvotājs, uzzinot ko jaunu un vienlaikus paveicot labu darbu,”
stāsta “Rīgas Dzirnavnieks” pārdošanas un loģistikas
direktore Iveta Švarce.