Lai vairotu pozitīvu pieredzi klientiem un pacientiem, kas dodas vizītē pie ārsta, Rīgas Austrumu klīniskajā universitātes slimnīcā (RAKUS) tagad tiek piedāvāta iespēja reģistrēties un samaksāt par ārsta vizīti, izmantojot pašapkalpošanās termināļus.
Kā aģentūru LETA informēja RAKUS preses sekretāre Ilga Namniece, pirmie pašapkalpošanās termināļi kā sava veida pilotprojekts ir uzstādīti stacionāra “Latvijas Onkoloģijas centrs” Klientu apkalpošanas centrā. Tajā ikdienā ir liela pacientu plūsma un īpaši svarīgi nodrošināt gan raitu apkalpošanu, gan arī epidemioloģisko drošību, proti, nepieļaujot drūzmēšanos vai rindu veidošanos.
Viņa norādīja, ka jau šonedēļ plānots uzstādīt pašapkalpošanās termināļus arī stacionāra “Gaiļezers” Klientu apkalpošanas centrā, kur vienmēr ir bijusi lielākā cilvēku plūsma.
RAKUS valdes priekšsēdētājs Imants Paeglītis norādīja, ka jaunieviestais pakalpojums jeb to kopums, būtiski ietaupīs klientu laiku un padarīs ērtāku pakalpojumu saņēmēju komunikāciju ar slimnīcu kā pakalpojuma sniedzēju. Tas pēc savas būtības ir mūsdienīgs klientu plūsmas vadības risinājumus, lai ikviens pacients varētu ātri, bez liekas gaidīšanas vai atkārtotas stāvēšanas rindā – tikt pie pakalpojuma un norēķināties par to, kā arī izmantot jebkuras citas funkcionālās iespējas, ko nodrošinās jaunie pašapkalpošanās termināļi.
RAKUS Klientu vadības direktore Agrita Junkere skaidroja, ka pašapkalpošanās termināļi ir funkcionāli vienkārši un ērti lietojami. Pilotprojekta pirmajā nedēļā jau gandrīz 200 klienti reģistrējās vizītei pie ārsta patstāvīgi.
Pašapkalpošanās termināļa displejā pēc veiksmīgas reģistrācijas būs atainots – kā nokļūt līdz ārsta kabinetam. Vienlaikus, pašapkalpošanās terminālis izdrukās samaksas kvīti jeb čeku.
Tāpat pirms pakalpojuma apmaksas tiek piedāvāta iespēja reģistrēt arī veselības apdrošināšanas polises datus, kas attiecīgi tiek ņemti vērā, norēķinoties par pakalpojumu. Ja klients pirmoreiz ir atnācis vizītē pie ārsta, tad pašapkalpošanās terminālī var aizpildīt “Pacientu piekrišanas anketu”, kas sastāv no četriem definēto piekrišanas izvēļu punktiem, un noteikt, piemēram, ka turpmāk slimnīca uz norādīto privāto e-pastu nosūtīs klientam “e-kvīti” par veikto ārstniecības pakalpojumu apmaksu, tādējādi varēs nesatraukties par čeka nozaudēšanu.
Savukārt, ja klients ir veicis priekšapmaksu par pakalpojumu e-vidē, piemēram, veicot pierakstu, viņam atliek tikai apstiprināt savu ierašanos, autorizējoties. Pašapkalpošanās terminālis identificē klientu, apstiprina tā ierašanos, piešķir rindas vadības numuriņu un novirza klientu uz pakalpojuma saņemšanas vietu. Proti, elektroniski veikta priekšapmaksa ļauj nokļūt līdz ārsta kabinetam vēl raitāk.
Jauno pašapkalpošanās termināļu funkcionālās iespējas nākotnē tiks paplašinātas, piedāvājot klientiem, piemēram, Dienas stacionāru rēķinu apmaksu vai piemēram, Laboratorijas pakalpojumu pašapkalpošanās iespēju.
Plānots, ka līdz šī gada beigām pašapkalpošanās termināļi tiks uzstādīti visos RAKUS Klientu apkalpošanas centros.
LETA