Pirmdiena, 15. decembris
Johanna, Hanna, Jana
weather-icon
+2° C, vējš 2.38 m/s, R-DR vēja virziens

Banku klientu teicienu tops

Norīta karte, jo nepareizi ievadīts PIN kods.

Norīta karte, jo nepareizi ievadīts PIN kods. Klients: “Ko tad jūs domājat, esmu tik stulbs, ka nevaru tos trīs ciparus PIN kodam atcerēties?!”
“Kad manai kartei pieslēgs bankomātu?”
“Vai saplēstā kartē var ieskaitīt naudu?”
“Vai man nauda jau ir uznākusi?”
“Es jums te no bankomāta zvanu…”
“A Uniļizing u vas ļizingom zaņimaetsa?”
“Sakiet, cik bankā naudas?”
“Ko es tādu esmu nodarījusi, ka jūs rakstāt, ka man kartei beigsies derīguma termiņš?”
“Kā jūs paskaidrotu to, ka es neko nesaprotu savas kartes atskaitē?”
“Es jums zvanu par jūsu depozītu…”
“Hoču u vas vipisaķ zarplatu (saņemt kredītu)…”
“Kā man bankomātam pateikt to jūsu paroli?”
“Mums ar vīru jau divus mēnešus nav nekādas kustības! Bet vīrs taču gāja uz jūsu filiāli!” (Domāta kartes atskaite.)
“Kāds kurss šodien ir manas kartes kontā?”
“Kā man tagad dabūt naudu ārā no ATM, ja bankomāts man tikko aprija karti…”
Klients: “Man te problēmas ar karti.” Atbilde: “Jā, kādas tieši?” Klients: “Nu, bankomāts man lūdza jums piezvanīt.”
Tantuks ienāk bankā un sūdzas: “Jums bankomāts nestrādā!” Atbilde: “Kāpēc jūs tā domājat?” Izrādās, ka LKB bankomātā ir teksts: “Meklē savu tuvāko banku!” (Reklāma.)
www.workingday.lv

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.