“Vēlos izstāstīt, kāds atgadījums man bija Gulbenes autobusā pirmdien, 27.februārī. Iekāpu es autobusā no rīta pieturā pie Gulbenes novada pašvaldības policijas, jo man bija jātiek uz sociālo dienestu. Kad tuvojāmies, šoferim teicu, ka jāpietur pie pieturas, kas ir pretī bijušajam autokombinātam. Pietura jau ir klāt, bet šoferis aizbrauc tai garām. Viņš pieturēja kādus 50 metrus no pieturas vietā, kur man bija jāizkāpj ārā sniega netīrajā valnī. Protams, es kāpu un biju līdz ceļgaliem netīrajā sniegā, un netiku augšā. Tad izkāpa no autobusa vēl viena kundze ar dēlu un vēl viena sieviete, kuras man palīdzēja tikt ārā no šī sniega vaļņa. Bet šoferis neizkāpa un nepalīdzēja man tikt augšā. Nu labi – neizlaida pieturā, bet apturēt tādā vietā, kur es līdz ceļgaliem iekšā tajā netīrajā sniegā! Mūžu esmu nodzīvojusi, bet pirmo reizi tāds atgadījums, braucot autobusā. Ja es būtu iekritusi tīrā sniegā, tad vēl tā. Bet, ja iekrīti netīrā sniegā ar tīrām drēbēm un ja šoferis sēž un skatās, kā tās divas sievietes man palīdz tikt ārā no tā, tad nu… Vai tiešām nevarēja man palīdzēt?” laikrakstam stāsta gulbeniete Ārija.
Atbild SIA “Gulbenes autobuss” valdes loceklis Gundars Kristapsons: “Aprunājoties ar šoferi, stāsts ir bijis tāds: tiklīdz bija sasniegta pietura, sieviete gribējusi izkāpt. Bet parasti jau ir tā, ka cilvēki ātrāk šoferim pasaka, ka vēlas izkāpt, vai arī pieceļas kājās. Šoferis saka, ka nav bijis ne viens, ne otrs. Parasti, piebraucot pie pieturas, šoferis samazina nedaudz ātrumu un skatās, vai salonā kāds nav piecēlies un vai attiecīgi pieturā kāds sēž, tad loģiski apstājas un taisa vaļā durvis. Kad pabraukuši pieturai garām, tad sieviete teikusi, ka vēlas izkāpt, bet šoferis savlaicīgi ir jāpabrīdina. Ja sieviete ir savlaicīgi teikusi, bet šoferis nav dzirdējis, tad jebkurš cits pasažieris dzird un redz, un pabļauj. Šoferis nav dzirdējis, un nav jau viņam arī nekāds mērķis melot vai speciāli neapstāties un neizlaist. Stāsta otro daļu par sniega valni, kurā sieviete iekritusi, nevaru komentēt, jo šoferis saka, ka tā nav bijis.”
Nu neteiks šoferis, ka tā bija, loģiski! Un kad šoferi beidzot beigs bāzt naudu kabatā? iedod biļeti kura senāk izdrukāta no citas pieturas. Vai vispār neiespringst uz biļetes došanu. Pačekojiet arī to, cien.vadītāj!
Un elementāru pieklājību arī varētu pamacīt, atbildēt uz labrītu!!! Tā ka, ja šoferis skatījās kā mokas pa kupenām mani neizbrīna! Un ja ir pietura tad tur arī pietur, bez uzbļaušanas vai mājienu došanas.
To, cik bāž kabatās, jākontrolē pašiem pasažieriem un tas ir pilsoņa grēks. Ar čeku, bez čeka utt. Pasažieris ir potenciāls noziedznieks pret valsti braucot bez biļetes.
Esmu autobusa vadītājs un nebāžu. Mani neuztrauc kontroles, bet uztrauc pasažieri. Katrs ar savām ambīcijām ,katrs ar savām vajadzībām. Pasažieri ir desmitiem , bet vadītājs ir viens un katram izdabāt ir neiespējami.
Neapmierināti vadītāji neeksistē. Ir pasažieri kurus tos nokaitina.
Pasažiera dzīvības un drošība ir atkarīga no vadītāja. Tāpēc beidziet dzelt par to ,cik autobusa vadītāji ir ļauni. Sāciet vienreiz cienīt mūsu darbu un režīmu.
Mums = noteikts grafiks, M.K un ES noteikumi kurus jāievēro. Katram maršrutam un katram reisam ir noteiktas pieturas un katrā pieturā ir noteikts laiks . Cikos piebrauks, un cikos izbrauks. Maršrutā neiekļautās pieturas ir aizliegtas!
Tātad! Cienītais pasažier – ne tikai autobusa vadītājam ir pienākumi, bet arī pilsonim pasažierim tādi ir. Taču žēl, ka ar tiem neviens nav iepazinies, un reti kurš tos ievēro.
Toties kā zāģēt un pakalpojuma sniedzēja pienākumus pārzinat 100 procenti “pārzinam”. Protams atrodas gudrinieki, kuri šai tēmai pat blakus nestāv, bet komentē kā Einšteini.
( reizēm tādas glupības, ka satiksmes ministrija pat jānobāl ).
Vai,cik pazīstama situācija. Tu vari piestāties pie pašām durvīm un tad pabrauc garām . Bieži tā notiek vakarā ar Avotu autobusu. Saprotu ka visi esam noguruši pēc darba. Un šoferiem pavisam tagad neskaidra situācija ar darbu!!! Bet jebkurā gadījumā jāsaglabā cieņa .
Nu nav šoferim jāmin vai kāds grib izkāpt, ja nevar laicīgi pakaļu no sēdekļa atraut!
Vai kā nu jūs aizskāra!!! Rakstu lasījāt? Tā ir normāla attieksme no šofera. Visi nav vienādi tas tiesa. Bet ir izņēmumi, tā teikt, darvas pile medus mucā. Tas jauki ka savus pienākumus veicat pēc vislabākās sirdsapziņas. Paldies Jums. Bet visi tādi nav un to arī nevarat noliegt. Katram ir sava pieredze ar šoferiem! Arī tā ir patiesība!
Pareizi runā, bet ne visu. Arī mēs esam cilvēki,kas stāvam pieturā,nevis braucam siltā autobusā. Jā,esat atbildīgi, bet tad lūdzu pieprasat no vadības autobusam kārtīgas riepas,lai ziemas laikā varat braukt droši. Nevis no katras pieturas nevarat uzsākt braukt. Pieprasat vadībai, lai ceļi ir sakopti ,kur jābrauc jau no rīta. Jo jūs esat atbildīgi. Tad arī kopā to darāt. Viens nav karotājs. Es braucu jau daudzus gadus, bet kā šogad, kad uz ceļa stāvi pusotru stundu un nesaproti,ir izbraucis vai nav, vai kaut kas noticis.. Tāpēc saku,cienīsim cits citu. Jo es arī strādāju ar cilvēkiem un nevaru izdarīt kādu kļūdu.
Redzi— autobuss,ar tādiem arī rodas šie kašķi. Bet jāsaprot,kur tu strādā. Diemžēl. Un velti apsaukā cilvēkus. Un par biļetēm runājot. Kāpēc man ir jāstāv kā muļķim blakus un kaut kas jāgaida??? Svaigs piemērs. No rīta palaists mazais autobuss. Protams, cilvēkiem jāstāv kājās jau no Sinoles. Šoferis brīnās,kur jūsu tik daudz.!!! Bet iepriekšējā dienā no rīta 4 cilvēkiem neiedeva biļeti. Kurš te ir vainīgs?
Izstāstīšu tev “lielu noslēpumu”. Mazajos autobusos ir maksimums 3 stāvvietas, vai citos nav vispār. Tātad ņemt vairāk ir šofera labdarība un atbildība. Ja kas notiks, tad šoferim būs lielas nepatikšanas.
Tākā labāk gudrinieki paklusējiet.
Cikos šoferis būs galapunktā,ja visus vilks no kupenām🤣Ejiet mācīties par šoferiem un varēsiet visus valkāt no kupenām un vēl somas aiznest,lai visa pasaule pagaida.Es katru dienu braucu ar autobusu ,no rīta un vakaros un priecājos ka esmu mājās kaut vai ar kupenām vai bez.Veiksmi un pacietību šoferīšiem.Un Laimīgu ceļu.
Vajag izlaist pasažieri pieturā, nevis kupenās. Viss vienkārši!!! Un nebūs problēmu.
Viena tante iekrita kupenā, tieši no autobusa pakāpiena, līdz ceļiem, ko tad tas divas tantes, lidoja? Kuras vienu tanti vilka ārā, kāpēc tad viņas neiekrita? 😃😃😃
Savu indi pataupat,god.kundze, tad japrasa kapec lielas kupenas, ceļu uzturetaji ir vainigi?
Nedomāju, ka tantei jāstāv un jāžvārojas braucošā autobusā. Arī klaigāt pa visu salonu daži kautrējas. Autobusam jāapstājas un tad var celties kājās tie kuriem jāizkāpj un tad var vērt vaļā autobusā durvis
Vai tā nebūtu civilizētāk?
Tieši tā – tu nedomā!
Tas nav pirmais atgadījums ! Vienkārši lielāko ties viss tiek noklusēts!
Nosaukšu konkrētu vietu…intresanti ir ar tām pietur vietām un biļetēm….bet šoferiem esu pateicīga vienmēr izlaiž kad paprasa.un paceļot roku pietur-apstājas.braucu Gulbene-Jauntirza…tā ir nākamā pietura aiz Tirzas skolas. Lai kāptu arā pie skolas diezgan patālu lai ietu ar kājām..kā izrādas tādas pieturas autobusam nav.un biļete arī nav paredzēta.biļete jāpērk lidz Lizumam.Gulbene -Lizums…tas ir normāli vai kaaaa.vai tad tiešām nevar iekļaut cenās arī mazās pieturvietas….ko jūs domājat visi tādi bagātnieki…vai sportisti-nūjotāji.
Nu JAUNĀ PAAUDZE, kamēr pielauzīsies. Te pat Kocēnos ko līdzīgu piedzīvoju, tikai aiz mašīnas stūres.Ja būtu tāds pats salaga, kā tas autobusa žoperītis, ieskrietu vēl viņam dupsī, apstājās pēkšņi bez brīdinājuma signāla labu gabalu aiz pieturas.
Nu nevajag aizstāvēt autobusa šoferus Nevajag.Daži es saku daži ir bezkaunīgi.
Šoferim ir jālūdz piedošana tai sievietei,no šofera puses tas ir nesmuki ko viņš ir izdarījis.
Lasu un brìnos😅piecelties kàjàs pirms pieturas mùsu valstì ir norma itkà, bet ne visi ir sportisti, daži tà bremzè ka var nogàzties, un kurš atbildès ja krìtot bùs traumas. Cik zinu tad ASV autobusà vispàr nedrìkst stàvet kàjàs, tàpec ir STOP poga
Par laimi te nav ASV !
Šoferi par apakšuzņēmējiem autobusos iekārtojušies.Biļetes neizsniedz.pelna sev.
Esmu ikdienas braucēja.Tieši tajā reisā braucu uz Stariem. Situāciju redzēju.Mēs tie,kuri braucam katru dienu, esam pieraduši celties pirms pieturas kājās.Un tiešām šoferis vienmēr ļoti vērīgi skatās,ir gribētāji izkāpt vai nav.Vienmēr bremzē.Bet šobrīd ziemas apstākļos un izdangātajos ceļos autobuss brauc kratīdamies.Piecelties nav iespējams.Tā bija arī todien.Kundze neko neteica,lai gan sēdēja ļoti tuvu šoferim.Šoferis piebremzēja un nevienu neredzēdams, turpināja lēnām braukt. Kundze sāka skaļi klaigāt, skarbiem tekstiem.Bet tālāk arī nebija ,kur piestāt, lai nebūtu sniega valnis. Tad jau tikai nākošais krustojums. Tik vien skaidrs- būsim nu iecietīgāki viens pret otru.
“labi ka šeit nav ASV” tu laikam gribèji savu tupumu paràdìt. tur tà lieta ka, mès neko negribam mainìt vai uzlabot, bet joprojàm dzivojam sovokà
Domāju,ka melo šoferis,,nevis sieviete
Varbùt autobusu stùrètàji un viņu priekšnieki paskaidros, kà var atbrìvot drošìbas jostas un piecelties kàjàs, pie braucoša transpota???
Gunti, ja būtu kaut cik smadzeņu, tad zinātu, ka ASV ir paši dumjākie cilvēki. Tur ļoooti daudz analfabētu. Kas attiecas uz savoku, tas pavisam drīz pie tevis atnāks.
Nevajag tēlot stulbāku kā esi!
Ko Jus…Koknesē jau 5 reizi autobuss pabrauc garām pieturai dienas laikā…un vel smejas ka neesot redzejis…tagad laikam arī aklajiem tiek lauts vadit autobusus…
Reiz bij tads gadijms- tumsa nakts,ka cauruma- peksni paradas spilgtas gaismas,ka saules stars- zoperitis apzelpst un….talak jau tu zini…
Bezkaunigi vini ir un vienaldzigi gan jau vinu ģimenes loceklus ar ta pat izdaris lai aceras karma eksiste bumerangs atgriezisies pie tadiem cilvekiem
Vismaz Gulbenē ir šoferu saprotoš valdes loceklis. Droši vien arī ir strādājis par autobusa šoferi.
Vismaz Gulbenē ir šoferu saprotoš valdes loceklis. Droši vien arī ir strādājis par autobusa šoferi un zin kādi tie pasažieri mēdz būt.
cik daudz debìlu ļautiņu un viņu komentu, sevišķi tàdi kà “autobus” un persona “ì” 😂😂😂 pèc tà var spries ka, kàrtìbas nebùs nekad
Apkalpojošà nozarè nedrìkst stràdàt prasti, rupji bidlani, lai meklè citu darbu, ja nepatìk pasažieri☝️
Ej un strādā, smalkā! Drīz vispār staigāsiet kājām.
Ej nu gunti izgulies! Vakar droši vien biji skapī?
Prasta gulbene un tas komentètàji🖕😅😅😅
Aizsūtiet uz Angliju šoferus pamācīties, katrs autobusa vadītājs tur uzvedas kā maza ripojoša uzņēmuma saimnieks, sniedz informāciju, pārdod biļetes, atvainojas pasažieriem ja grib kioskā nopirkt kafiju. Un kājās celties pieturā drīkst tikai pēc autobusa apstāšanās.
ja sini gadijuma mes butu Anglija,tad tur kupenas nebutu un nebutu par ko komentet…
Šoferis pārved vairākus pasažierus dienā un viņām nav jāatceras no galvas, kurš kurā pietura grib izkāpt. Tāpēc pašiem pasažieriem javahte savu pieturu pirms viņa parādās redzēs lokā. Un vēlams tieši pirms šās pieturās laipni palūgt apstāties. Nevis gaidīt, ka to izdarīs šoferis.
Jā pasažieris brauc pirmo reizi pa maršrutu, galīgi nezinot ne ceļu ne pieturās, pirmkārt vajag kaut kā savākt informāciju ( kādas pieturās ir, kādas pieturās apstājas..), otrkārt autobusā centies apsēsties tuvākajās vietās ( netālu no šofera), lai laicīgi pajautāt kādam autobusā vai tām pašām šoferim, kur būtu jākāpj ārā, nevis aiziet autobusā astē un gaidīt ka autobuss apstasies tieši jūsu izvēlētā vietā.
Es daudz braucu ar autobusiem, jo vienkārši nav tiesību braukt ar auto, un esmu pamanījusi, ka pārsvarā pasažieri brīdina šoferi jau pēdējā brīdī, pārsvarā kad pietura jau paliek aizmugurē. Nu, neviens normāls atpakaļ nebrauks! Un, atvainojiet, ne vienmēr var apstāties tur kur nav dubļu vai kupenu, priecejieties kā neaizveda līdz nākošajai pieturai un apstājas.
Un jā, esat vienmēr laipni, šoferi arī ir cilvēki, un viņiem tāpat kā jebkuram no mums ir savās problēmas. Un bez kuru palīdzības mēs, pasažieri, nevaram tikt tālumā.
Viennozīmīgi ir brīvas vakances, un guntiņ(a) vari nākt parādīt kā jāstrādā amerikāniski pareizi! 😂
Strida, un jēgas nav.
piekrìtu nàkošajam kometetàjam, daudz stulbu vàrdu, risinàjuma nekàda
Jūsu citāts- “Neapmierināti vadītāji neeksistē. Ir pasažieri kurus tos nokaitina.”
Ar švakiem nerviem nevar būt autobusa vadītājs, ja es, pedagogs būdams, visus mani nokaitinājušos skolēnus sviestu kupenās, būtu interesanti, vai zobārsts- tfu, nokaitināji….
“Nebrauciet” virsū pasažieriem- nebūs, kas strādā utt. Ja nebūs, tad nebūs, tad iesim kājām. Kamēr es pērku pakalpojumu, Jums tas jāsniedz atbilstošā kvalitātē.
Protams, milzīgs PALDIES Šoferīšiem, kuri savu darbu dara ar lielu cilvēkmīlestību!
Man arī rūgta pieredze ar autobusa šoferīti. Atcerēšos uz visu mūžu! Kad gaidīju pieturā atbraucam bērnus no pilsētas. Šoferītis uz bērnu lūgumu, lai pieturā apstājas, neņem vērā un arī mani pieaugušu cilvēku pieturā neredzēja. Sazvanīju dēlu un bērni neizpratnē , kāpēc viņus neuzklausa. Saku sitiet viņam, lai apstājas. Skrēju puskilometru pakaļ busiņam un tad bērni bija izlaisti pie meža, jo paši vēl bija mazi un nevarēja uz šosejas koncentrēties pie lielās satiksmes. Paldies Dievam nu jau visiem ir autovadītāja apliecības un braucam paši.
Meita dzīvo Anglijā, kur tik tiešām šoferītim ir jāuzņemas atbildība par pasažieri, arī es Anglijā esmu pārliecinājusies. Šoferis nemaz nevar sākt braukt, jā kāds stāv kājās, vai nav piesprādzējies. Pats personīgi atnāk un pārliecinas. Kad autobuss apstājies, cilvēki drīkst piecelties, lai izkāptu. Ne do Dievs, jā kāds brauciena laikā nokrīt, no darba ārā. Cilvēki Anglijā ir saprotošāki un ievēro noteikumus. Mums vēl augt un augt!
Ja varètu, bùtu 100 laiku omei, bet mani šeit necieš, kautkur pazuda mans komentàrs??????
gulbenes ļautiņi negrib kàrtìbu, vienkàrši secinàjumi no komentàriem, un visu bardaku atbalsta vietèjà vara un vietèjà prese😁
guntiņam atkal internetu ieslēdza?
Ja nav argumentu, tad sàkàs mèdìšanàs un personìgi apvainojumi, tas ir tipiski nepilnvèrtìgiem, garìgi atpalikušiem, tàdiem kà ” ?” , ” autobus” un dažiem tàdiem pašiem atsaldeņiem🖕😅😅