Kāda autovadītāja sūdzas “Dzirkstelei” par ceļu Auguliena-Pilskalns-Litene Beļavas pagastā.
“Ikdienā mēroju šo ceļu uz darbavietu un atpakaļ. Ceļa stāvoklis ar katru dienu pasliktinās, un runa vairs nav tikai par trepi, kura ir izveidojusies, bet arī smagās tehnikas dēļ ir izveidojusies neizbraucama bedre visa ceļa platumā. Jau divu nedēļu garumā mēs – gan es, gan citi vietējie iedzīvotāji, kuri ikdienā pārvietojās pa šo ceļu, – esam zvanījuši uz VSIA “Latvijas Valsts ceļi”, kur tiek atbildēts, ka šo informāciju nodos tālāk Gulbenes ceļu daļai. Diemžēl izmaiņu nav, ceļš netiek pat nogreiderēts, kur nu vēl salabota šī briesmīgā bedre! Vai tiešām ir jānotiek kaut kam, lai Gulbenes ceļu uzturētāji sāktu kaut ko darīt lietas labā? Tas skar ne tikai mani, bet arī citus vietējos iedzīvotājus, kuriem katru dienu ir jāmēro šis ceļš,” stāsta sieviete.
Arī Beļavas pagasta pārvaldes vadītājs Aivars Rakstiņš “Dzirkstelei” apliecina, ka šis ceļš, kas ir valsts ceļš, nekad nav bijis labs. “Ja brauca smagā tehnika, tad droši vien izveidojās bedres no slodzes. Ja tur tuvumā ir, piemēram, mežizstrāde un brauc baļķu mašīnas, tā slodze ceļam uzreiz palielinās, līdz ar to izsit arī bedres. Arī skolēnu transports iet pa šo ceļu, un ceļam ir jābūt normālam. Šis noteikti nav no tiem ceļiem, par kuru varētu teikt, ka tas ir labs ceļš,” saka A.Rakstiņš.
“Dzirkstele” sazinājās ar VAS “Latvijas autoceļu uzturētājs” Alūksnes ceļu rajona direktoru Raiti Niedru, kurš skaidro, ka “Latvijas Valsts ceļi” bija pasūtījuši un “Latvijas autoceļu uzturētājs” vienu iesēdumu uz šī ceļa ir aizbēris. “Bet tagad “Latvijas Valsts ceļi” planēšanu mums nepasūta, liek gaidīt, un viņiem arī taisnība, jo planēšanai vajag optimālu mitrumu. Ļoti sausā laikā planēšana ir mazefektīva. Tikko būs nokrišņi, lietus, mēs planēsim. Kad nolīs lietus, tad tā uzreiz būs prioritāte,” saka R.Niedra.
Anķupene-Daukstes-Līgo ceļa stāvoklis tāds pats
profesoram rakstiņam arī ir viedoklis,bet pagasts ānusā līdz mama ņegorjuj