Elkor pārdošanas dati liecina, ka pāreja uz digitālo televīzijas apraidi februārī devusi ievērojamu stimulu Latvijas iedzīvotājiem steigties nomainīt savus vecos televizorus uz jauniem.
“Esam novērojuši, ka cilvēki ir apmulsuši no informācijas plūsmas sakarā ar digitālās televīzijas ieviešanu. Nespējot objektīvi izvērtēt reklāmās piedāvātās papildierīces, bieži vien kā drošāko no visiem variantiem daudzi izvēlas iegādāties jaunu televizoru ar tajā jau iebūvētu MPG 4 dekoderu. Lai gan digitalizācija praktiski neskar kabeļtelevīzijas un satelīttelevīzijas abonentus, arī viņi, ietekmējoties no „vispārējā digitalizācijas viļņa”, steidz iegādāties jaunus televizorus, dodot priekšroku 32 collu ekrānam”, stāsta Elkor mārketinga daļas vadītāja Inta Grase.
„Pēdējā laikā īpaši pieprasīti ir arī mazie jeb ekonomiskā segmenta televizori ar 19, 22 un 26 collu ekrāniem. Piemēram, Elkor ekonomiskajā iepirkumu centrā Kimko, Krasta ielā pirktākais ir televizors par 120 latiem ar 19 collu ekānu.”
Neskatoties uz pieprasījumu pēc dekoderiem, salīdzinājumā ar janvāri, februārī Elkor veikalu tīklā vairāk kā par 10% pieaugusi televizoru tirdzniecība un pircēju interese liecina, ka šī tendence pirkt jaunu televizoru turpina progresēt. Elkor veikalos var iegādāties pasaules vadošo ražotāju televizorus cenu diapazonā no 120Ls līdz vairākiem tūkstošiem latu, kā arī dažāda veida dekoderus un papildierīces no 39 līdz 59 latiem.
“Lai arī televizors mājās ir gandrīz ikvienam, tā vēl joprojām ir viena no cilvēku iemīļotākajām precēm. Piemēram, tikko 28.februārī Elkor Plaza rīkotajā pasākumā „Īstu vīru spēles” vairāk nekā 130 vīrieši 2 stundas sacentās dažādās atraktīvi sportiskās disciplīnās, lai iegūtu galveno balvu – LG televizoru,” piebilst I.Grase.