Ar aicinājumu pavadīt Lieldienu brīvdienas Rīgā ceturtdien sākās Live Rīga kampaņa Baltkrievijā, Gruzijā un Krievijā. Tās sauklis ir “Rīga. Kur mājo sirds”, un tās ietvaros pilsētas piedāvājums tiks popularizēts interneta vietnēs, pilsētvidē, presē un www.liveriga.ru.
Atverot šo mājaslapu, sāk skanēt lēna pulsējoša mūzika un tumšā telpā prožektora apspīdēta parādās mīksta sarkanbalta sirds ar lielu aci centrā, pie kājām tup divi truši.
“Sveiki! Privet!* Tā esmu es, tava sirds,” tā sāk sarunu un aicina izvēlēties, ko Rīgā vēlies – vēri-
enīgi izklaidēties klubos, sarīkot svētkus vēderam, aplūkot ko vērtīgu, nīkt, romantiku vai atpūtu ar
bērniem. A. Laumane saka, ka kampaņa nav vērsta uz kādu konkrētu tūristu grupu: “Galvenais
akcents ir, ka Rīgā katrs var atrast to, kas viņu interesē – sākot at kultūras vietām un tupinot ar izk-
laidi un atpūtu.”
Iepriekš izmantotais sirds motīvs saglabāts, jo Ziemassvētku kampaņa esot pierādījusi, ka šāda pieeja tūristus uzrunā. Kampaņas veidotājs un tās izmaksas netiek atklātas, jo Rīgas dome, kas ir vairākuma daļu īpašnieks RTAB, naudu nav ieguldījis. Visu apmaksā viens no biroja dibinātājiem – aviokompānija airBaltic, kas “saglabā savu politiku un izmaksas neatklāj”.