Reklāma drukātajos medijos nav mirusi, bet šobrīd pārdzīvo grūtākus laikus, un situācija jau uzlabojas. Tāds ir galvenais secinājums pēc reklāmas aģentūras Omnicom Media Group direktora Henrija Bukava rosinātās diskusijas par pašreizējo situāciju reklāmas tirgū drukātajos medijos.
Lielāko izdevniecību vadītāji uzskata, ka situācija pamazām sāk uzlaboties, bet izaugsme būs vērojama tikai nākamgad. Turklāt reklāmas tirgus esot divreiz jutīgāks nekā ekonomika kopumā – ja IKP sarūk par 20%, tad reklāmas tirgus – par 40 un otrādi, atgādina H. Bukavs.
Preses izdevēju asociācijas vadītājs, izdevniecības Žurnāls Santa valdes priekšsēdētājs Ivars Zariņš domā, ka kritums vairs nav tik jūtams un situācija ir stabilizējusies.
Līdzīgi domā arī izdevniecības Dienas mediji valdes priekšsēdētājs Gastons Neimanis, piebilstot,
ka redzams ceļš augšup. Tiesa, vēl gaidāma vasara, kad tradicionāli lasītāju skaits nedaudz
sarūk.
Izdevniecības Lilita valdes priekšsēdētājs Aivars Rudzinskis gan piebilst, ka vasara nav tik
briesmīgs periods un pludmales un atvaļinājumu laikā žurnāli pat tiek lasīti vairāk.