Septembra otrajā pusē intensīvi zvanīja un pakalpojumus piedāvāja “Lattelecom” darbiniece Ieva. Mani piesaistīja piedāvājums – interaktīvais TV. Pēc atkārtotiem zvaniem piekritu arī interneta pieslēgumam.
Paskaidroju, ka man ir portatīvais dators, bezvada pieslēgums un savs rūteris. Darbiniece Ieva apstiprināja, ka nav problēmu, viss tā arī būs.
Pieslēdza interaktīvo TV un internetu 9.10.10. Līdz 20.10.10. pēc līguma, darbojās iepriekšējais IZZI pieslēgums – viss bija kārtībā, bet kad tas beidzās, sākās problēmas, jo izrādījās, ka man pieslēgts tiešais vadu pieslēgums, nevis bezvadu! Ir jau pagājis mēnesis, bet es joprojām cīnos pati ar sevi, jo, lai pievienotu vai pārbaudītu manu rūteri, esot jāmaksā 35 lati.
Tagad secinu, ka interaktīvais pieslēgums ne ar ko neatšķiras no iepriekšējā un vēl veselu mēnesi jābojā nervi, liekais laiks, lai atrastu taisnību, kuru līdz šim laikam tā arī neesmu saņēmusi.
Gribu vērst jūsu uzmanību attiecībā uz “Lattelekom”, ka viņus interesē tikai paņemt jaunus klientus, nevis nodrošināt klienta vēlmes. Esiet uzmanīgi, pretējā gadījumā nāksies bojāt nervus un lieki izšķiest savu brīvo laiku, lai atrisinātu problēmas, kuras paviršības vai apzinātas rīcības dēļ pielaiduši darbinieki “Lattelekom” darbinieki.