Trešdiena, 24. decembris
Ādams, Ieva
weather-icon
+0° C, vējš 1.34 m/s, R vēja virziens

Sakaru operatoru ieguldījumi infrastruktūrā uzlabojot sakaru kvalitāti Latvijā

Latvijā mobilo sakaru balss pakalpojuma kvalitātes rādītāji, salīdzinot ar iepriekšējo divu
gadu mērījumu rezultātiem, īpaši katra operatora savā elektronisko sakaru tīklā, kopumā ir
uzlabojušies, liecina Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) pērnā gada
elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitātes pārskats.

To SPRK padome apstiprinās 30. martā, tāpēc pašlaik komentārus komisija nesniedz. Visiem mobilo tīklu operatoriem pērn ir palielinājusies runas pārraides kvalitāte, kas liecina par ieguldījumiem tīkla modernizācijā.

 

Savukārt, apkopojot īsziņu pakalpojuma kvalitātes parametru mērījumu rezultātus, SPRK secina, ka nesekmīgi sūtīto īsziņu koeficients, kā arī vidējais īsziņas piegādes laiks pēdējo divu gadu laikā nemainās, atrodas statistisko kļūdu robežās un atbilst komersantu deklarētajām vērtībām.

 

Atbilstoši pārskatam vidējais īsziņas piegādes laiks Bite Latvija tīklā pērn bija 8,14 sekundes, Tele2 – 8,06 sekundes, bet Latvijas Mobilā telefona (LMT) – 7,73 sekundes. Vidējais savienošanas koeficients LMT tīklā pērn bija 5,96 sekundes, Tele2 – 7,73 sekundes, bet Bite Latvija – 6,74 sekundes.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.