Būt vai nebūt Rail Baltica jeb dzelzceļa savienojumam Ziemeļu-dienvidu koridorā kļūs zināms tuvāko mēnešu laikā. Valdības darba kārtībā drīzumā būs jautājums par tālāko rīcību Rail Baltica pirmajā posmā – sliežu rekonstrukcijā -, bet nākamā mēneša beigās gaidāmi izpētes rezultāti otrajam posmam jeb ātrgaitas vilciena līnijas izveidei, pēc kā Baltijas valstīm būs jāizšķiras par tālāko
Bažas par Latvijas ieinteresētību Rail Baltica līdz ar satiksmes ministra Ulda Auguļa (ZZS) pausto, ka ātrgaitas vilciena līnija Ziemeļu-dienvidu koridorā ir vienlīdz svarīga ar ātrvilciena Rīga-Maskava maršrutu, vēl vairāk pastiprinājušas politikā ietekmīgā Ventspils mēra Aivara Lemberga (ZZS) izteikumi, pagājušās nedēļas beigās LR4 programmā Doma laukums nodēvējot Rail Baltica par spēļmantiņu.
Viņaprāt, priekšroka jādod ātrgaitas vilciena līnijas izveidei austrumu virzienā. Ekonomisti un politiķi gan cer, ka valdība un tās vadītājs Valdis Dombrovskis (Vienotība) dienā, kad jautājums par Latvijas turpmākajiem soļiem Rail Baltica projektā nonāks valdības darba kārtībā, dos skaidru un nepārprotamu signālu, ka Latvija turpina dalību Rail Baltica un ka tas valstij ir vienīgais prioritāri īstenojamais projekts dzelzceļa jomā.