Iepazīstoties ar Maldas Ilgažas pārdomām “Kad piedāvājums kļūst uzmācīgs”, kas publicētas “Redakcijas slejā” 2011.gada 15.novembra laikraksta “Dzirkstele” rubrikā “Domas”, “Latvijas Pasts” vēlas paust arī savu viedokli par minētajā publikācijā paustajiem apgalvojumiem.
Tāpat kā jebkurā tirdzniecības vietā, kas saviem klientiem piedāvā daudz un dažādu preču, arī “Latvijas Pasta” darbinieki iepazīstina savus pircējus ar aktuālākajiem produktiem, pastāsta par izdevīgām pirkumu atlaidēm vai citiem jaunumiem, kas pieejami apmeklētājiem “Latvijas Pasta” nodaļās. Tā ir pieņemta prakse komunikācijai un sadarbībai ar saviem klientiem visā pasaulē, tostarp Latvijā, un domājams, īpaši noderīga tā ir klientiem tieši nelielās pasta nodaļās, kur gan apmeklētāji, gan pasta darbinieki cits citu jau zina un var informēt par tiem jaunumiem, kas konkrēto klientu interesē visvairāk.
Tikai paša klienta ziņā ir šādos gadījumos izlemt – iegādāties attiecīgo preci vai pakalpojumu vai no iespējamā pirkuma atteikties. “Latvijas Pasta” darbinieki nevar uzņemties atbildību par pircēja garastāvokļa maiņām vai pārdomām jau pēc pirkuma izdarīšanas.
Ja cilvēks ir rīcībspējīgs un nekādi dokumenti par pretējo netiek uzrādīti, “Latvijas Pasta” apmeklētājs neatkarīgi no vecuma vai dvēseles noskaņojuma ir mūsu klients, kam ir tiesības pašam izdarīt savu izvēli un iegādāties to, ko viņš konkrētajā brīdī vēlas.
Jāsaka, ka “Latvijas Pasta” darbinieki praksē nereti saskārušies ar pretējo, kad cienījama vecuma cilvēkiem uz pasta nodaļu pensijas saņemšanas dienā līdzi nāk čaklie radinieki vai citi „uzraugi”, kas sirmajai kundzei vai kungam pretēji viņu vēlmei neļauj nopirkt pat papīra kabatlakatiņus.
Konkrētajā slejā aprakstītajā gadījumā kliente iegādājās preci, ko, pēc attiecīgās pasta nodaļas darbinieku novērotā, jau sen vēlējusies, un, protams, viņai tika izsniegts arī pirkumu apliecinošs dokuments – čeks, ko apstiprina “Latvijas Pasta” attiecīgā dokumentācija. No pasta nodaļas darbinieku teiktā izriet, ka kundzei pasta telpās nav novērota veselības stāvokļa ārēja pasliktināšanās.
No saviem klientiem “Latvijas Pasts” saņem daudz atzinīgu vārdu par laipnajiem pasta nodaļu operatoriem, kas saviem klientiem neaizmirst piedāvāt jaunākos pakalpojumus un aktuālāko akciju preces.