Ir uzsākti remontdarbi ceļam Tirza-Galgauska. Rit jau trešais garantijas termiņa gads, un šajā periodā par ceļa stāvokli ir atbildīgs būvuzņēmējs SIA “8 CBR” (kopš 2008.gada ir viens no AS “A.C.B.” uzņēmumu grupas dalībniekiem), kas arī veic ceļa remontu.
VSIA “Latvijas Valsts ceļi” “Dzirkstele” noskaidroja, ka ir panākta vienošanās starp “Latvijas Valsts ceļiem” un SIA “8 CBR” par šī posma sakārtošanu. Rudenī būs trīs gadi, kopš šim ceļam tika veikts remonts, un garantijas termiņš jau gāja uz beigām. Būvuzņēmējs safrēzēs esošo uzbūvēto segumu, noveltņos un veiks dubulto virsmas apstrādi ar šķembiņām. Tas, cik ilgā laikā remonts tiks paveikts, atkarīgs no uzņēmēja darba organizēšanas, bet tas ir jāizdara līdz 15.augustam. Remontdarbu laikā autovadītājiem jārēķinās ar satiksmes ierobežojumiem.
“Dzirkstele” jau rakstīja, ka ceļam Ozoli-Liezēre-Tirza-Stāķi posmā no 37,315. līdz 41,671.kilometram, kur ceļam tika veikta divkārtu virsmas apstrāde, jau pirmajā pavasarī parādījās milzīgas bedres un tika konstatēts, ka ceļa segums gandrīz sabrucis. Bedres palaikam tika lāpītas un pielīdzinātas, bet tas situāciju neatrisināja. Pārvietošanās aptuveni četru kilometru garumā līdz šim laikam ir bijis izaicinājums autovadītājiem.
VSIA “Latvijas Valsts ceļi” Vidzemes reģionālās nodaļas vadītājs Juris Priednieks neslēpa, ka šis ir visā Latvijā visproblemātiskākais ceļš ar dubultās virsmas apstrādi.
Kopumā autoceļa Ozoli-Liezēre-Tirza-Stāķi būvdarbu līgumcena bija 2,1 miljons eiro ar PVN. Finansējums bija no valdības papildus piešķirtajiem 100 miljoniem eiro no budžeta programmas “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem”.
VSIA “Latvijas Valsts ceļi” Komunikācijas daļa informē:
“Valsts vietējam autoceļam Ozoli–Liezēre–Tirza–Stāķi (V847) no Tirzas līdz Galgauskai (37,32. –41,67. km) veic divkārtu virsmas garantijas remontdarbus. To laikā nofrēzēs bojāto segumu un izbūvēs jaunu divkārtu virsmu. Remontdarbu zonā ir viens luksoforu posms, kā arī ieviesti ātruma ierobežojumi 50 un 70 km/h.
Darbus veic SIA “8 CBR”, kas ietilpst piegādātāju apvienībā “ACB grupa”. Darbu izmaksas sedz būvnieks garantijas līguma ietvaros.
2021.gadā SIA “8 CBR” veica minētā posma seguma atjaunošanu. Seguma atjaunošanas gaitā sakārtoja ūdens atvadi, izbūvēja minerālmateriālu pamatu un veica divkārtu virsmas apstrādi, kā arī tika veikts tilta pār Tirzu remonts.
2021./2022. gada ziema un nepastāvīgie laikapstākļi atklāja nepilnības un defektus veiktajos darbos. Problēmu pastiprina arī lielais mitruma daudzums, kas veicināja grants ceļa pamatnes pārmitrināšanos, kā arī tika atklātas materiālu neatbilstības. Tā rezultātā atdalījās virsmas apstrādes šķembas un segumā izveidojās bedres.
Pavasarī, iestājoties labvēlīgiem laikapstākļiem, būvnieks par saviem līdzekļiem laboja izveidojušās bedres, tomēr tika pieņemts lēmums, ka ir jāmaina viss segums. Plānots, ka darbi tiks pabeigti augusta beigās.”
Bslstoties uz jau pieredzēto diezgan skeptiski uz šo darbu raugāmies
Varbūt beidzot varēs normāli aizbraukt līdz novada centram
ne noteikti nevarēs pēc ”virsmas apstrādes” remonta normāli braukt pa šo ceļu, kamēr nebūs normāla asfalta šis kauna traips gulbenes novadā būs vēl ilgstoši
Skopais maksā divreiz. Par ozkietotiem līdzekļiem būtu varējuši uzliet kārtīgu asvaltu, bet tak nē. Visu ko tikai ne to.
Vakar braucot no Tirzas stacijas pie Azu Hesa tika akmens loga braucot uz 50km/h pretii braucossais brauca aptuveni 70km/h.Z… tadu cellu.
Protams nav forši ka tāds ceļš un izsit logu, bet vai acs tev radars?