“Ejot pa Rīgas ielu uz kapu pusi, pirms dzelzceļa pārbrauktuves kreisajā pusē ir liels grāvis. Ziemā ietvi, kas ved garām šim grāvim, neviens netīra. Cilvēkam paslīd kāja, viņš paklūp, iekrīt grāvī un gūst traumas. Vietās, kur ietves ved garām šādiem grāvjiem, ir jābūt nožogojumam. Grāvis ir arī Bērzu un Vidus ielas stūrī, uz Brīvības ielas pretim ugunsdzēsēju depo arī ir grāvis, bet nav nekāda nožogojuma,” novērojusi gulbeniete Māra Reka.
Gulbenes pilsētas pārvaldes speciālists saimnieciskajos jautājumos Juris Aleksāns skaidro, ka grāvis pie dzelzceļa sliedēm Rīgas ielā ietilpst dzelzceļa teritorijā. Tā sākas un beidzas līdz ar barjeru.
Akciju sabiedrība “Latvijas dzelzceļš” pilsētas domē ir iesniedzis iesniegumu, kam pievienota shēma, ka šajā vietā ir nepieciešams nožogojums un tā saucamais labirints. Šāda prasība ir visā Latvijā. Tas nozīmē, ka dzelzceļa sliedes nevar šķērsot pa taisno, kā tas šobrīd visur notiek, bet ir jāiziet cauri nožogojumam, kas līdzinās labirintam, lai neizraisītos nelaimes gadījumi.
“Līdz šim, paldies Dievam, pie mums tādi nav bijuši. Lai šādu nožogojumu uzliktu ir jāveic saskaņošanas darbi. Gulbenē ir vajadzīgi divi labirinti uz dzelzceļa pārbrauktuvēm Brīvības ielā un viens Miera ielā. Šajā gadā budžetā netika plānoti līdzekļi šo nožogojumu ierīkošanai. Ja ziemas mēnešos nebūsim pārtērējuši līdzekļus dažādu ar pilsētu saistītu saimniecisko problēmu risināšanai, iespējams, varēsim rīkot cenu aptauju, lai iegādātos nepieciešamās barjeras. Cik man zināms, tās ir dažādas, tāpēc būs jādodas apskatīt, kur tās jau ir. Tad, kad tiks izvietoti šie labirinti, tiks nožogots arī lielais grāvis. Būs jādomā arī par ietves paplašinājumu, lai pa labirintu varētu izbraukt ar bērnu ratiņiem,” skaidro J.Aleksāns.