Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

Pirmajā darba nedēļā jaunajam pasažieru pārvadātājam neklājās gludi

Norauti atsevišķi regulārie sabiedrisko autobusu reisi vai par minūtēm 10 vēlāka piestāšana pieturvietās. Ar šādām problēmām aizvadīta AS “Talsu autotransports” pirmā darba nedēļa valsts pasūtījuma lotē “Gulbene”. “Dzirkstele” saņēmusi vairāku neapmierinātu pasažieru tālruņa zvanus. Kāda māmiņa no Stariem zvanīja un stāstīja, ka citi bērni viņas otrklasnieku Stāķu pamatskolā 5.novembrī pabrīdinājuši – Gulbenes autobuss uz Stariem pulksten 15.40 nekursēs. Mazajam ļaut vienam pa šoseju soļot līdz mājām mamma neļauj. Devusies bērnam pakaļ pati.
Arī citu skolēnu vecāki ir pauduši neapmierinātību pašvaldības loģistikas speciālistam Jurim Osim. Viņš “Dzirkstelei” saka – ir uzņēmis kontaktus ar AS “Talsu autotransports” dispečerdienestu, lai operatīvi būtu lietas kursā un varētu informēt skolas, skolēnus un vecākus, ja kāds no šā pārvadātāja reisiem tiek atcelts.
5.novembrī pavisam bija atcelti AS “Talsu autotransports” divi reisi uz Rīgu, viens uz Cēsīm, kā arī trīs reisi Gulbenes novada teritorijā. Laikraksts to uzzināja, sazinoties ar Gulbenes autoostu.

Lai turpinātu lasīt rakstu, nepieciešams iegādāties Gulbenes novads - Dzirkstele.lv abonementu:

"Gulbenes novads - Dzirkstele.lv Plus" abonentiem būs pieeja unikālam izdevniecības saturam, kur atspoguļosim notikumus un procesus vietējos novados. Raksti, intervijas, bilžu galerijas, video saturs.

Abonē Gulbenes novads - Dzirkstele.lv digitālo saturu par 0.99€ uz pirmajām 4 nedēļām*

*Pēc izmēģinājuma perioda beigām ik pēc četrām nedēļām tiks veikts automātiskais maksājums - 1.99€ par abonēšanas periodu. Abonēšanu vari pārtraukt jebkurā brīdī savā Gulbenes novads - Dzirkstele.lv kontā.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Komentāri (20)

  1. Šofien sazinājos ar Autotransporta direkciju par jaunajiem komercreisiem, jo saskāros ar problēmy,ka komercreisos netiek piemērotas atlaides invalīdiem, bērniem u.c. ATD visnotaļ laipni paskaidroja,ka biļetes atlaižu kategorijām ir jāvēršas pie šofera un viņam ir jādod biļete ar attiecīgo atlaidi. Ja netiekot biļete ar atlaidi sniegta,tad jāvēršoties ar sūdzību ATD. Komercreisos piemērotā atlaide 10% apmērā nevarot tikt piemērota tām pasažieru kategorijām,kurām likums paredz bezmaksas transportu. Tā,ka neļausim komercreisa pārvadātājam rīkoties kā paši izdomājuši!

    15
  2. Sauciet ceturto studiju,bardaks ir ar tiem autobusiem.bernam pa tumšiem vakariem ir jānāk no stārķiem uz Gulbeni ar Otrās klases skolniekam.

    9
    1
  3. Jā liels bardaks,Stāķu skolēniem kuriem jātiek no Gulbenes un uz Gulbeni.Pie Santas autobuss bija no rītiem 8.18. tagad 8.12.Stākos mūsu autobuss bija 8.28 ,tagad 8.40.Mans bērns saka ,ka nezinot kad ies autobuss kad nē.Lūdzu izbeidziet šo bardaku.Atkal cieš nevainīgi cilvēki un bērni.

    16
    1
  4. Kāds var būt komercreiss ar mazo iveco uz koka beņķiem?
    Gribat komerc, tad arī busam ir jābūt ar VIP aprīkojumu.

    24
  5. Bet vai tad tas nav ecolines? Bet tas taču ir jauki, ka tas komunistu gulbenes autobuss ir šrotā un šoferi pansī! Cik ilgi var braukāt ar nopirktām skatēm, bez karšu maksājumiem, bez sarakstiem pieturā? Ko tas pimpausis no domes vēl nav pielicis sarakstu pienrankas siera staba?

    7
    12
  6. Kas ir jauki? Tas ka tavam mīļajam Talsu transportam nav šoferu un katru dienu cilvēki paliek salt pieturās? Vai tas ka mūsu šoferi neiet strādāt pie viņiem, bet no Talsiem neviens nenāks uz šito sādžu?
    Kas tev liekas tik jauks?

    22
    3
  7. Viņi neiet strādāt, jo saņem atlaišanas pabalstu, kaut gan, tā piedāvātā alga ir gandrīz 2x lielāka kā kāpostciema gaterī! Jebkura pārorganizācija ir saistīta ar bradaku, bet tas noregulēsies. Tas ir labāk, kā tā inbredu stagnācija.

    5
    7
  8. Komercreiss no Gulbenes uz Rīgu maksā 9,90 eiro un to izpilda divstāvīgie Ecolines autobusi. Pārējie (parastie) reisi ir mazie autobusiņi ar pašauriem soliem…

  9. Un par visu šo sviestu mēs varam pateikt “sirsnīgu” padies Tālim Linkaitim. Tieši šis minists ieviesa šo murgaino sistēmu. Maigi izsakoties-sačakarēja visu ko vien var sačakarēt. Atgādiniet lūdzu, kuras partijas pārstāvis viņš bija?

    23
    1
  10. Šauri un maz vietas tajos busiņš,cieti krēsli,ka jābrauc gandrīz 3stundas. Bardaks un 10 gadus mocīs tautu.

    11
  11. Mani pilnībā apmierināja Gulbenes šoferi un autobusi. Neviena slikta vārda nevaru teikt. Es viņus ļoti gaidu atpakaļ,kad atpūtīsies. Mani izbrīna tas,kā firma var sākt strādāt,ja nav nokomplektēta grupa ar šoferiem. Tikai pieci šoferi vispār tagad. Tad nav brīnums,kā reisi tiek atcelti. Kas to atļauj un kā dome var parakstīt līgumu,ja nepārbauda,vai viss kārtībā. Arī pa Tirzas pusi cilvēki brauc kā siļķes mucā. Drošības nekādas.

    28
    1
  12. Saskaņā ar līgumu starp VSIA “Autotransporta direkcija” un AS “Talsu autotransprts” viņiem būtu jābrauc arī Dobelē, bet nebrauc, toties lepni brauc savos Talsos, kur saskaņā ar noslēgto līgumu būtu jābrauc “Tukuma auto”. Uzvarēšana iepirkumā un noslēgtie līgumi ir viena lieta, bet reāli dabā darīšana pa visam cita. Vienkāršam cilvēkam nesaprast. Tici nu šiem iepirkumiem un līgumiem.

  13. Cik tad skates esi nopircis? Padalies, lai tauta zin, kā to ir iespējams izdarīt. Savādāk tāds Tukšpiržpulkstens vien esi……

  14. Cietēji kā jau parasti – neaizsargātā sabiedrības daļa. Kā šo novada dome varēja pieļaut? Tas jau ir acīmredzams, ka nospļauties uz iedzīvotājiem, kuriem nākas pārvietoties ar autobusu. Tāds interesants jautājums, vai kāds tur no “augšas” nelobē savējos kārtējo reizi? Un šim pārvadātājam nebūs viegli ŠEIT.

    6
    1
  15. Reisā uz un no Lizums 3(Avoti) mazais 18 vienīgais autobuss.Bet pasažieri-30+.Kāpēc cilvēkiem pēc darba būtu jāspiežas kā siļķu mucā?

  16. Vai tik avotiem nav savs autobuss, kas vadā gucuļus uz Galgausku? Varbūt var arī citus vadāt?

    2
    1
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.