Esmu nu jau bijušais SIA “Gulbenes autobuss” šoferis. Nostrādāju par šoferi daudzus gadus. Tad notika atlaišana. Esmu tagad darba meklējumos. Darbs “Talsu autotransportā” nevilina. Normāla transporta pārvadātājs informētu mūsu darba devēju un atnāktu uz pārrunām ar esošajiem šoferiem. Neviens pie mums neatbrauca uz šādām pārrunām. Bija ielikts sludinājums. Tie, kas aizsūtīja CV, aizgāja uz pārrunām. Mēs vēlējāmies cilvēcīgāku attieksmi. Un ir arī nožēla, ka ar šo konkursu “Autotransporta direkcija” izputina vietējos uzņēmējus. Un, kad paies desmit gadi, šis uzņēmums atkal startēs kaut kur citur. Absurds. Vadā tagad savus šoferis uz šejieni, kuri nav iepazinušies ar maršrutiem. Mēs, kad nācām strādāt uz “Gulbenes autobusu”, pirms tam ar vecajiem šoferiem izbraukājām visus reisus, lai iepazītos ar tiem. Tagad dzirdu par norautiem reisiem. Vai tas ir normāli? Cieš tikai cilvēki! Vai “Autotransporta direkcija” ir apskatījusies, ka pieturvietās nav nomainīti saraksti? Cilvēki pienāk, paskatās, kad jābūt autobusam, bet autobusa nav. Visi jau nelasa informāciju internetā. Labi, ja kāds kaut kur izlasa vietējo avīzīti “Dzirkstele” un uzzina. Viens otrs cilvēks saka, ka būtu gatavs braukt vecajos autobusos, un nevajag tos jaunos, bet viņi nesaprot, to, ka mums arī būtu šie jaunie autobusi, jo konkursa nolikumā bija teikts, ka ir jābūt jauniem autobusiem.
Cik man zināms, no mums pie viņiem aizgāja trīs šoferi. Lai vai kā mēs bijām apmierināti ar darbu SIA “Gulbenes autobuss”. Un kā var būt izdevīgi nākt uz šejieni – īrēt laukumu, jo pašiem sava nav, un braukt remontēt uz Talsiem vai Balviem. Tā esmu dzirdējis. Vai šīs izmaksas neviens neredz? Un vēl – “Dzirkstele” rakstā bija teikts, ka mūsu SIA “Gulbenes autobuss” apzvana cilvēkus un aģitē, lai tikai nedotos strādāt uz “Talsu autotransportu”. Tā nav. Vismaz man neviens nav zvanījis. Es šādu zvanu no sava vadītāja neesmu saņēmis. Žēl, ka izput šāds uzņēmums kā SIA “Gulbenes autobuss”. Bija pierasts pie šī darba. Ienāk svešs uzņēmums un izjauc visus sistēmu, kas te ir iestrādāta un cilvēkiem zināma.
— SIA “Gulbenes autobuss” bijušo šoferi uzklausīja Inita Savicka
- Šodien: 21.11.2024
- Sveiki! Pieslēgties
tas jau atkal ir źuĺiku kantoris,vazàjas pa visu Latviju ,droßi ka citur tàdus vazañķus neñem pretì,skumji ka mùsu novadà ir tik akla vadìba,vai arì viñiem ir savs labums,tikai ne iedzìvotàjoem
Vai, nu gan aizskartie!!!!! Un kādi jūs tur liela daļa bijāt (ne visi), ne sveicināties mācējāt, ne normāli atbildēt!!! Redz’ darbu uz paplātes nepienesa, redz’pašiem darbā jāpiesakās, tad ta’ jaunums mūsdienās. Nevajag dzīvot senā pagātnē. Ja darbu vajag (kā tiem trim) tad iet un strādā un punkts, un neliek te gaudu rakstus!!!
Jūs konkursu nenovinnējāt un punkts! Viss, nāk tas, kurš vinnēja!
Nu vispār jau izsludināts konkurss bija!! Nekāda sakara, kur kādu ņēma pretim, vai nē! Tas tā, plašākam redzējumam. 🙂
Konkursus jau sludina….. Tikai izskaidro man, piemēram, celtniecībā, kā var pie mums uzvarēt kāda Kurzemes firma ielas posma pārbūvē ar zemāko cenu, ja blakus būvē firma, kam visa tehnika jau uz vietas? Šeit arī. Nu būs tie 4 gadus vecie autobusi ar taburešveidīgiem sēdekļiem. Tāpēc jau manai pēcpusei ērtāk sēdēt nepaliks…. 10 gadi vai 4, taburete paliek taburete. Pilsētā, piepilsētā ok, bet uz Rīgu es nebrauktu….
Nu redz,kā notiek. Jūs jau noraujot vai vispār likvidējot reisus, speciāli cilvēkus pārsēdinat savās mašīnās vai dzenat dzīvot tur,kur darbs. Bet kam tas ir izdevīgi, likvidēt reisus. Loģiski būtu,ka — jo vairāk,jo labāk. Nevis ,jo mazāk,jo labāk. Tātad nāk kaut kādas kompensācijas. Un no kā? No nodokļu naudas.
Tāda liekulīga īdēšana par minimālās algas darba zaudēšanu. Autobusa kursēšanas laiks bij pieskanjots pensionāra – šofera zarnu izvades laikam, tā pat arī braukšanas ātrums un pirktas skates. Ejiet dirst!
Viss iekārtosies un būs labi, bet ar tādiem autobusiem ka bija SIA Gulbenes autobusi es noteikti negribētu braukt, grīda tādi caurumi ka sēžot krēsla var redzet ceļu, tādus sen jau vajadzēja norakstīt nevis vēl pārvadāt cilvēkus.
Bize, beidz izplatīt melus! Neviena tāda autobusa nav kam būtu caurumi grīdā. Visi viņi atbilda vecuma ziņā iepriekšējiem likumiem.
Tie konkursi laba lieta, nosola strādāt zem iespējamā minimuma, bet gada budžetu izsmeļ 4,5 mēnešos 🤐
Tikai nelaime, ka tādus turpina atbalstīt….
Par norautiem reisiem 100% piekrītu, šodien Žīguru autobuss neatnāca, gaidījām, bet tur beigās pateica, ka ies tikai līdz Balviem, tā arī nekur netikām..
Gulbenes autobusi vismaz bija ietilpīgi.Tagad uz 30+ cilvēkiem 18 vietīgs autobuss.Vai tad tik tiešām Talsu pārvadātājiem nav normālas ietilpības autobusu,lai cilvēkiem pēc darbadienās nebūtu jājūtas kā siļķu mucā?Nevaru pat iedomāties,kā ar tādiem autobusiem varētu braukt uz Rīgu,ja pat stundas brauciens cietajos “beņķos”problemātisks.
Normālas ietilpības busi ir citās cenās…. Tādus, ne vecākus par 4 gadiem, pie esošajām naudām, nodrošināt nespēj neviens. Līdz ar to ieviestās, izvirzītās prasības autobusiem nav pasažieru interesēs.
Starp citu, mazais Sprinteris tagad maksā ap 100 000€. (ap 2010.g. bija 33 000 latu)
Katru rītu braucu ar autobusu Stacija -Stari , un ar Talsu autobus ,autobusiem un šoferiem esmu pat ļoti apmierinàts .Šoferi laipni un autobuss vairs nevelkàs uz 30mit. Neripina lìdz Gulbenei, bet brauc.
Es kā pasažieris tieši pašreiz jūtos pilnībā apmierināts ar jauno pārvadātāju. Busiņi feini, bet pats galvenais šoferīši smaidīgi un ļoti laipni. Beidzot bez prasīšanas tiek izsniegtas biļetes par braucienu un ir iespēja norēķināties ar karti. Lūk tas ir pakalpojuma saņēmējam svarīgi. Līdz šim neesmu saskāries ar atceltajiemm reisiem, iespējams kādreiz tā notiek, gan jau viss sakārtosies. Sākums vienmēr grūts, it īpaši, ja apzināti tiek likti sprunguļi ratos. Lai veicas.
Intiņ, beidz slavēt okupantus! Ej labāk pildīt mājasdarbus.
Teksts Tevi, iebraucēj, nodod. Par tiem sprunguļiem jau varēji neizpausties. Konkrēti, kurš liek tos sprunguļus ratos?!!! Padalies! Vai arī cerēji, ka mūsu novadiem laukums busiem, remontbāze, šoferi jums uz paplātes ir jāpienes? Visās malās jūsu sludinājumi par šoferu meklēšanu. Paskaidrojiet man, idiotam, kā varēja uzvarēt konkursā, ja šoferu nav vēl šobrīd? Kāpēc komisija neprasīja uzrādīt darba līgumus, ka reāli uz 01.11.2024 šoferi būs? !!! Vai arī pietika pateikt, gan jau vietējos paņemsim, un visi komisijā priecīgi kratīja savā tukšās galviņas?
Esmu ļoooti apmierināta ar jauno pārvadātāju! Un iedomājaties, ērti ir tie autobusi, arī uz Rīgu braucot. Šoferi laipni. problēmu nekādu!!!! Beidzot!!!!
Svars, augums, dibena platums? Visiem interesanti, līdz kādiem parametriem mazie autobusi ir ērti Rīgas braucieniem? 🙂
Normāls autobuss, nesaprotu, par ko ir tā čīkstēšana. Ecolines ar sasisto vējstiklu, ar atzveltnēm, kuras nefiksējas, galīgi nebij labs.
Tu, kā pasažieris, sajuti sasistu vējstiklu?! Nevar būt! Cik liels caurums bija?
Es arī esmu apmierināta ar jaunajiem autobusiem, kārtība,un ļoti patīkami ceļā braukšana, tīrs salons,laipni šoferi, bija sajūta kā Rīga,jo runā pieturas.Novēlu veiksmi šoferiem, galvenais veselību.
19.11.2024 Autobuss Gulbene -Stari 7:35 vienkārši netabrauc pilnas pieturas ar cilvēkiem un 8:05 palaiž mazo autobusu BRAVOOOOOI
No 11.11 līdz 15.11 reisā Gulbene-Lizums 3 18 vietīgs autobuss.Pasažieru skaits 40,autobusam durvis ciet neveras.Kur ir pieprasītā Pasažieru pārvadājumu drošība???Kā lai stāvošie cilvēki piesprādzējies?