“Trīs dienas nevaru sazvanīt Gulbenes poliklīnikas reģistratūru, zvanot pa tālruni 64472809. Otrdien, 7.janvārī, nevarēja sazvanīt, un tad arī pērnā gada nogalē divas dienas, un tas neattiecas uz brīvdienām. Nu nekādi neizdevās sazvanīt. Varbūt tālrunis mainīts?” neizpratnē ir kāda gulbeniete.
Atbild SIA “Balvu un Gulbenes slimnīcu apvienība” valdes locekle Marika Jermaševiča: “Zvanot uz reģistratūru, ja notiek saruna ar klientu, mums nerāda aizņemtu līniju. Saprotu, ka šī gaidīšana uz līnijas ir jāatslēdz, jo iedzīvotāji ir neizpratnē un viņiem liekas, ka reģistratori neceļ! Aicinājums, protams, ir zvanīt dienas otrā pusē, jo līnijas ir ļoti noslogotas rīta pusē. Tālruņa numuri nav mainīti. Reģistratūru var sazvanīt gan pa veco numuru 64472809, gan jauno 29800237. Mēs pārgājām uz “Tele 2”. Tagad nav vairs stacionāro telefonu slimnīcā, ir tikai mobilie. Bet virtuāli ir saglabāti arī vecie parastie tālruņa numuri. Zvans pienāk uz vienu telefona aparātu. Ir, kad reģistratūra arī atzvana, bet ne visiem. Dienā ienāk daudz telefona zvanu. Un saprast, kurš ir zvanījis un arī sazvanījis, kuram ir atzvanīts un kuram nav, ir grūti, līdz ar to kāds paliek nesazvanīts.”
Arī dienas otrajā pusē zvanot nogaidīju 20min., tā arī neatbildēja . Bezcerīgs variants.
Stavot rindā, redzēju kā notiek “telefona sarunas”, kafijas dzeršana un tikai pec tam atbildēšana.
Stāvot rindā esmu redzējusi, ka telefons zvana vienādā laidā, tik klausuli neviens neceļ, dāma sēž blakus telefonam, bet nepaceļ! Ta lūk arī pie jums notiek, cienījamā Jermaševicas kundze!
Meitenes reģistratūrā ļoti laipnas. Paldies par Jūsu darbu.
Pārņemiet pieredzi no madoniešiem, rēzekniešiem… turpināt? Reģistratūras meirenes ta laipnas, bet sistēma kā sūnu ciemā. Arī es nevarēju sazvanīt, kamēr bija aktuāli.
Ne vakar,ne arī šodien un arī iepriekš nav iespējams sazvanīt.
Šodien stāvēju reģistratūrā rindā un labi visu redzēju.Meitene, kas iekasē naudu strādāja gods, kas godam.Meitene, kas pieņem zvanus pa tām 10 min.pieņēma tikai vienu zvanu.VIENU!Atnāca kolēģe no blakus kab. un sāka pļāpāt, tad pastaigāja no viena gala uz otru.Telefons visu laiku zvanīja, ļoti neatlaidīgi.Telefons ir nolikts uz vibrējošu, lai pašai netraucē.Kaut pati turpat pļāpāja un staigāja un izlikās ka nedzird.Varbūt viņa domāja ka nesaprotam, ka tas ir reģistrācijas num.Zvanu pieņ. meitene-netēlo, ka strādā, cilvēkiem ir acis.
Cik labi, ka visiem kas no malas ir labāk zināma sistēma.
Viņām pie … lai zvana algu tāpat saņems.
Man arī šodien pagāja puse dienas līdz sazvanīju.
Arī piekrītu, ka grūti sazvanāma iestāde jebkurā dienas laikā. Un lielākoties nelaipna attieksme.
Ja šādi turpināsies, slimnīcu apvienība zaudēs daudz klientu, jo kaimiņu pilsētu poliklīnikās šādas problēmas nav. Brauksim un ārstēsimies tur, bet vadītājai būtu jārīkojas nevis tukšu jāmuld.
Arī dakteres Jansones prakse nav sazvanāma. Nepasen zvanīju trīs dienas pēc kārtas, vairākas reizes dienā, bet bezcerīgi.