“NOVĒRTĒJAM, KA STRĀDĀJAT arī tik tālās Latvijas nomalēs kā Gulbenē, taču tomēr gribētu aicināt aizdomāties, ka šeit arī dzīvo cilvēki un viņiem ir tiesības uz plašu pārtikas izvēli kā jebkuram Latvijā, nenostādot vienkārši pie tukšiem plauktiem. Tāda situācija bija Ziemassvētku laikā, bet līdzīgas situācijas ir bijušas arī iepriekš, nav saprotams, kāpēc tās piegādes uz Gulbeni ir tādas? Kāds tam iemesls: slikta loģistika, nepārvarami apstākļi, laikapstākļi, veikala pārvaldīšana? Un rodas absurda situācija – cilvēki vadā pārtiku no citām Latvijas vietām un citām “Maximām” Latvijā. Kāda ir jūsu koncepcija, kā uzlabot piegādes “Maximas” veikalos Gulbenē?” “Dzirkstelei” raksta kāda lasītāja.
Atbild “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule:
“Ar kolēģiem esam pārrunājuši Gulbenes veikalu problēmas ar piegādēm, ir bijuši atsevišķi iztrūkumi, bet tas ir bijis kopumā visā tīklā vairāku iemeslu pēc – atsevišķās kategorijās ir novērota nepieredzēti liela iedzīvotāju interese pēc izdevīgākajiem piedāvājumiem, tāpēc izpirkti ātrāk nekā citi produkti. Tāpat arī reizēm notiek aizkavēšanās vai nepietiekama piegāde no partneriem. Katrā ziņā kolēģi rūpēsies, lai piegādes kopumā ir korektas un atbilst pieprasījumam, kā arī pieskatīsim Gulbenes veikalus, lai nav kādi īpaši izaicinājumi tieši ar šiem veikaliem.”
Kā konkrēti veikalā trūkst? Vai neesam izlepuši?
Cilvēki šodien ir mobīli.Neuzturas tikai vienā pilsētā ikdienā.līdz ar to iepirkšanās paradumi arī mainās.
Mani personīgi apmierina veikalu piedāvājums pie mums.