“Ar “Dzirksteles” starpniecību gribētu noskaidrot, kur paliek vēstules ar rēķiniem, ko no Rīgas sakaru operators sūta man kā “Amigo” pieslēguma abonentam! Ja rēķins nav samaksāts laikus, manam telefonam sakaru pieeja tiek slēgta. Tā es palieku bez iespējas izsaukt ātro medicīnisko palīdzību vai sazvanīt pazīstamus cilvēkus, lai lūgtu palīdzību viņiem. 14.oktobrī biju Gulbenes pastā, cenšoties noskaidrot tur šo problēmu, taču man nekādus paskaidrojumus sniegt nevarēja,” vēstulē redakcijai raksta Gulbenes seniors Vilis Barons.
“Dzirkstele” sazinājās ar zemo cenu operatoru “Amigo”. Tā vadītājs Artūrs Freimanis atbild: “Atvainojamies rēķina piegādātāju vārdā par Barona kungam radīto satraukumu, bet redzam, ka viss ir paspēts laikā. Minētais rēķins ir laikus samaksāts, tādēļ jāsecina, ka klients to ir saņēmis ar nelielu nokavēšanos un ne mirkli nav palicis bez sakariem. Turklāt “Amigo” vienmēr atgādina klientam par laikus nesamaksātu rēķinu, kā arī dod laiku samaksas veikšanai, tādēļ nav pamata satraukties, ja rēķins kavējas pāris dienu – šajā laikā pakalpojums netiks atslēgts. Aicinu telefonu lietotājus paturēt prātā, ka ārkārtas zvani – tajā skaitā ātrās palīdzības izsaukšana – mobilo sakaru klientiem ir pieejami vienmēr, pat gadījumos, ja telefons ir atslēgts vai beidzies priekšapmaksas avanss.
Izmantojot iespēju, aicinu “Amigo” klientus izvēlēties saņemt rēķinus e-pastā. Tas ir ērtākais un ātrākais veids, jo šai gadījumā piegādes procesā nav iesaistīti cilvēki. Kā zināms, no cilvēciskām kļūdām vai aizķeršanās simtprocentīgi nekad nevaram būt pasargāti.”
“Amigo” atvainojas senioram
00:00
12.12.2013
88