Sakarā ar 29.marta “Dzirkstelē” publicēto rakstu “Jaunie tarifi satrauc” vairāki lasītāji interesējas, kā var sazināties ar “Latvenergo”, jo klientu apkalpošanas centra Gulbenē nav.
“Latvenergo” mājas lapā internetā lasāms, ka tuvākie klientu apkalpošanas centri atrodas Madonā, Rūpniecības ielā 37, Cēsīs, Saules ielā 2, un Valmierā, Rīgas ielā 26. Klientu apkalpošanas centru funkcijas pilda arī vairākas VAS “Latvijas Pasta” filiāles, kurās klientam ir iespēja aizpildīt pieteikumus, piemēram, lietotāja elektrotīkla pieslēgumam (privātpersonas), par tarifa maiņu (privātpersonas), elektroenerģijas piegādes līguma slēgšanai (juridiskās un privātpersonas), par elektroenerģijas piegādes līguma pārtraukšanu, vienošanās par elektroietaišu pieslēguma ierīkošanas kārtību un būvprojekta izstrādi, kā arī nodot elektroenerģijas skaitītāju rādījumus (induktīviem un daudzfunkcionāliem skaitītājiem) un pieprasīt norēķinu veidlapu izsūtīšanu (privātpersonas). Mūsu novadā šādus pieteikumus var aizpildīt pasta nodaļās Gulbenē, Beļavā, Daukstēs, Druvienā, Galgauskā, Jaungulbenē, Lejasciemā, Līgo, Litenē, Lizumā, Rankā un Stāmerienā.
Jebkuru neskaidrību gadījumā klienti var zvanīt uz “Latvenergo” bezmaksas informācijas tālruni 80200400 vai arī rakstīt e-pastu: klientu.serviss@latvenergo.lv.
“Latvenergo” atgādina, ka ar 1.aprīli ir spēkā jaunie diferencētie tarifi (starta – līdz 1200 kWh – 8,25 sant./kWh, pamata – sākot ar iztērēto 1201.kilovatstundu – 10,74 sant./kWh).
Saskaņā ar jauno diferencēto tarifu struktūru iedzīvotāji sāks norēķināties maijā, bet visu aprīli var veikt maksājumus par līdz 31.martam patērēto elektrību. Norēķinoties maijā, elektrības maksājumiem jau tiks piemērota starta 1200 kWh uzskaite, kuras sākums ir skaitītāja rādījums 1.aprīlī.
Plašāka informācija atrodama “www.latvenergo.lv”.