Jau ilgāku laiku mēs esam nopietni strādājuši, lai pārveidotu “Latvijas Krājbanku” par tehnoloģiski attīstītu, universālu, modernu, bet tajā pašā laikā ikvienam klientam pieejamu un draudzīgu banku.
Jau ilgāku laiku mēs esam nopietni strādājuši, lai pārveidotu “Latvijas Krājbanku” par tehnoloģiski attīstītu, universālu, modernu, bet tajā pašā laikā ikvienam klientam pieejamu un draudzīgu banku. Sākot ar šodienu, šīs pārmaiņas pilnībā varēs izjust arī gulbenieši.
Pēc remonta tiek atklātas filiāles telpas – jaunā un citādā kvalitātē, nekā tas bija līdz šim. Augot klientu skaitam jūsu pilsētā, arī Krājbanka ir augusi – tās telpas ir kļuvušas plašākas un klientiem ērtākas. Mēs esam atdalījuši juridisko un fizisko personu apkalpošanu, kas ļaus bankas darbiniekiem specializēties noteikta klientu loka apkalpošanā, tādējādi nodrošinot kvalitatīvi jaunas attiecības ar klientiem. Krājbanka pamatoti lepojas ar to, ka ir realizējusi pirms vairākiem gadiem izvirzītu mērķi – kļuvusi par tehnoloģiskā ziņā vienu no attīstītākajām bankām Baltijā. Iegādājoties un uzstādot starptautiskajā banku sektorā atzītas un plaši izmantotas datorsistēmas, mēs esam izveidojuši lielāko on-line (reālā laika režīmā darbojošos) tīklu Latvijā. Tajā darbojas 109 filiāles un klientu apkalpošanas centri. Droši vien daudzi Krājbankas klienti Gulbenē šī gada laikā jau ir novērtējuši jauno bankas tehnoloģiju sniegtās priekšrocības – tagad ikvienu maksājumu bankas ietvaros veic ļoti īsā laikā, arī pārskaitījumi uz citām bankām notiek daudz ātrāk nekā agrāk. Jaunā informācijas sistēma atvieglo bankai arī jaunu pakalpojumu izstrādi un samazina to ieviešanas laiku. Krājbanka ir starp tirgus līderiem arī strauji augošajā norēķinu karšu biznesā, jo ir daudz strādājusi un ieguldījusi lielus līdzekļus, lai izveidotu vienu no labākajiem karšu piedāvājumiem Latvijā. Jau gandrīz 60 tūkstoši valsts iedzīvotāju izmanto Krājbankas izsniegtās kartes. Tagad, kad tiešām varam runāt par ievērojamām pārmaiņām bankas darbā, esam spēruši vēl vienu nopietnu soli, uzsākot Krājbankas vizuālā tēla maiņu. Bankas simbols – lauva – gan paliek nemainīgs, tomēr logotipa fona krāsa un burti ir mainījušies, tādējādi simbolizējot tradīciju un pārmaiņu savienojumu. Jā, Krājbanka ir kļuvusi citāda, un ir grūti šodien atpazīt to Krājbanku, kāda tā bija pirms vairākiem gadiem. Tomēr, lai cik tehnoloģiski attīstīta, moderna kļūtu banka, mūsu galvenā vērtība nemainās – tie ir Krājbankas klienti. Mēs vienmēr rūpēsimies, lai jūs bankā justos gaidīti, uzklausīti un saprasti, kā arī nemainīgi augstā kvalitātē saņemtu tos pakalpojumus, kuru dēļ esat vēruši Krājbankas durvis.