Iepazīstoties ar N.Stepkova “Dzirkstelei” adresēto vēstuli, mēģinājām noskaidrot, kāpēc radies šāds pārpratums.
Iepazīstoties ar N.Stepkova “Dzirkstelei” adresēto vēstuli, mēģinājām noskaidrot, kāpēc radies šāds pārpratums.
SIA “Lattelekom” Gulbenes pakalpojumu koordinatore Skaidrīte Bukše paskaidroja:
“”Lattelekom” klientu apkalpošanas centrā, saņemot pieteikumu, vienojamies ar klientu par sakaru elektromontiera vizītes laiku, kad viņš ierodas pie klienta un, ja ir tehniskas iespējas, tad veic konkrēto pakalpojumu.
Ja ir jāveic papildu darbi, kā šajā konkrētajā gadījumā, tad montieris paskaidro klientam, ka uzreiz telefonu ierīkot nevarēs, bet to izdarīs tad, kad tiks veiktas vēl citas tehniskās operācijas. Ar klientu saskaņo telefona ierīkošanas laiku. N.Stepkova kungam par ierīkošanas datumu un laiku paziņosim rakstiski.”