Ceturtdiena, 18. decembris
Kristaps, Kristofers, Krists, Klinta, Kristers
weather-icon
+3° C, vējš 2.24 m/s, D-DR vēja virziens

Kliente gatava maksāt par laipnību

“Dzirksteles” redakcijā vērsās mūsu laikraksta abonente, 62 gadus vecā Valda Zandere no Dzelzavas, kurai pirmdien bija nepatīkama pieredze “Latvijas Pasta”
Gulbenes nodaļā.

Sieviete gribējusi atpakaļ nosūtīt “Kosmodisku”. Pastā likts aizpildīt veidlapu. Salasīt veidlapā rakstīto bijis grūti, taču klientei mājās bija aizmirsušās brilles. Arī pildspalvas nebija līdzi. Lūgusi, lai pasta darbiniece izpalīdz un visu uzraksta viņas vietā. Sekojis atteikums. Sieviete lūgusi pildspalvu, lai var apsēsties pie galda un izveikt visus rakstu darbus pati, jo ir grūti nostāvēt kājās. Teikts, lai pērk pildspalvu. Nopirkusi. Un atstājusi pastā šo pildspalvu kā dāvanu. Pateikusi arī, ka iet projām no vietas, kur tik nelaipni izturas pret klientiem. Pēcāk sieviete vērsusies pēc palīdzības pie savas vietējās Dzelzavas pastnieces. Tā palīdzējusi, paskaidrojusi un viss bijis kārtībā. V.Zanderes ierosinājums – viņa esot gatava maksāt par pasta darbinieku laipnību un izpalīdzību kā par maksas pakalpojumu. Vai tādu nevarot ieviest?
Akciju sabiedrības “Latvijas Pasts” Personāla vadības departamenta iekšējās komunikācijas speciāliste Astra Šēnberga “Dzirkstelei” stāsta, ka ir noskaidrojusi situāciju Gulbenes 1. pasta nodaļā un informē laikrakstu, ka šajā pasta nodaļā nav bijis gadījums, kad kāds vēlējies atpakaļ nosūtīt “Kosmodisku”. “Tomēr 12.martā pasta nodaļu ir apmeklējusi kundze, kura vēlējusies nosūtīt paciņu. Ja varam atsaukties uz šo gadījumu, tad konkrētā sieviete nav lūgusi operatoru palīdzību veidlapas aizpildīšanai, tikai palūgusi pildspalvu. Operatore piedāvājusi lietot pie letes piestiprināto pildspalvu vai iegādāties jaunu pildspalvu par 0,06 latiem, paskaidrojot klientei, ka, klientam izsniedzot pildspalvu, tā regulāri tiek paņemta līdzi. Kliente izvēlējusies iegādāties pildspalvu, pēc iegādes demonstratīvi noliekot to uz letes un informējot pasta nodaļas operatori, ka veidlapu aizpildīs mājās,” stāsta A.Šēnberga.
Viņa piebilst, ka pasta nodaļu operatori neatsaka palīdzību veidlapu aizpildīšanā, ja klientam tas ir nepieciešams. Taču šajā konkrētajā gadījumā pasta operatore nevarēja uzminēt, ka klientei ir slikta redze un viņai nepieciešama palīdzība, ja viņa to neesot lūgusi. Tomēr “Latvijas Pasts” atzīst, ka pasta operatore rīkojusies pārāk piesardzīgi, neizsniedzot pildspalvu, lai kliente veidlapu varētu aizpildīt sev ērtākajā vietā. “”Latvijas Pasts” atvainojas klientei par sagādātajām neērtībām, un ceram, ka turpmāk šādi pārpratumi nenotiks. Jebkādu neskaidrību gadījumā aicinām klientus sazināties ar “Latvijas Pastu”, zvanot pa tālruni 67008001 vai 27008001,” saka A.Šēnberga.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.