Gulbenes novadā tendences ir līdzīgas kā Latvijā kopumā – pašreiz 91,09 procentiem klientu elektrības patēriņa rēķini tiek nosūtīti digitāli un tikai 8,9 procenti rēķinu tiek sūtīti papīra formātā pa pastu, “Dzirkstelei” stāsta akciju sabiedrības “Latvenergo” preses sekretāre Ivita Bidere.
Ja klientam nav pieejams internets, tad norēķini tiek veikti pasta nodaļās, veikalos, kas piedāvā šādu pakalpojumu. Tomēr lielākā daļa “Latvenergo” klientu ikdienā izmanto pašapkalpošanās portālu “elektrum.lv”, kur iespējams gan nodot rādījumus, gan sekot patēriņam, gan veikt rēķina apmaksu. “Būtiski, ka šajā portālā klienti izmanto iespēju apmaksāt cita lietotāja rēķinus, galvenokārt ģimenes locekļu starpā, piemēram, bērni apmaksā vecāku rēķinus, tādējādi izpalīdzot ar digitālajām prasmēm un arī samazinot izsūtīto papīra rēķinu apjomu. Tomēr mūsu vērojumi liecina, ka senioru digitālās prasmes arvien uzlabojas, ko apliecina gan mūsu klientu servisa pieredze, gan arī portāla lietotāju skaita kāpums – ja, piemēram, 2014.gadā to izmantoja 205 307 klientu, tad šobrīd tie jau ir 415 813 klientu. Arī seniori izmanto viedierīces, piemēram, viedtālruņus, kur lietotnē var izdarīt tieši to pašu, ko mājas lapā – nodot rādījumus, sekot patēriņam un norēķiniem,” saka I.Bidere.
Papīra rēķini par elektrību ir retajam
00:00
24.07.2020
72