Trešdiena, 12. novembris
Kaija, Kornēlija
weather-icon
+5° C, vējš 0.89 m/s, D-DR vēja virziens

Vairumtirgotāji mēģina rast kontaktus ar veikalniekiem

Lai ieinteresētu uzņēmējus par savu preci, vairumtirdzniecības firma SIA “Trade 2000” Jēkabpilī organizēja informatīvo dienu, uz kuru aicināja ne tikai Jēkabpils, bet arī apkārtējo reģionu pārstāvjus.

Lai ieinteresētu uzņēmējus par savu preci, vairumtirdzniecības firma SIA “Trade 2000” Jēkabpilī organizēja informatīvo dienu, uz kuru aicināja ne tikai Jēkabpils, bet arī apkārtējo reģionu pārstāvjus.
Latvijas tirgū SIA “Trade 2000” izplata Zviedrijā ražotas veselības aprūpes, kosmētikas preces un parfimēriju. “Šī ir produkcija, kas prasa izskaidrošanu,” uzskata SIA “Trade 2000” direktore Skaidrīte Jankovska. “Aicinu jūs neatstāt neatbildētu nevienu no pircēju uzdotajiem jautājumiem.”
Jebkuram pasākuma laikā izdarītajam pasūtījumam deva piecu procentu atlaidi. Visi pasūtījumi piedalījās loterijā, kuras veiksminieks ieguva 50 procentu atlaidi, bet vēl divi – 30 un 20 procentu. Lielākā pasūtījuma īpašnieks saņēma pārsteiguma balvu.
SIA “Trade 2000” Latvijā strādā ar “St. Ives Swiss Formula” produktiem – kosmētiku, kas izgatavota no dabīgiem augu ekstraktiem un piedevām, un “VO5” matu kopšanas līdzekļiem – šampūniem, kondicionieriem, kā arī intensīvajiem matu kopšanas un veidošanas līdzekļiem. Tie paredzēti ikdienas lietošanai.
Kā jaunumu pasākumā prezentēja “Dape” parfimēriju pusaudžiem – smaržas, dezodorantus, parfimētas dušas želejas un šampūnus, kas domāti tieši tīņiem. Ķermeņa mazgāšanas līdzekļus plašā sortimentā pārstāv “Familie Fresh” šķidrās ziepes un dušas želejas.
Stendā bija aplūkojams “Salvequick” plāksteru sortiments.
“Pirms desmit gadiem piesaistīt pircēju Latvijā nebija problēmu,” atzīst firmas mārketinga speciāliste Marina Ablovacka. “Tagad jādomā, kā piesaistīt to brīnumaino būtni, kas ir pircējs, tā, lai viņš pie mums nāktu vēl un vēl. Rietumos par to uzrakstītas biezum biezās grāmatas.”
Nenoliedzami, jo zinošāki par konkrēto produktu būs veikalu īpašnieki un personāls, jo ticamāk, ka pircējs iegādāsies tieši to, ko meklējis. Lai neapjuktu piedāvājumu klāstā, SIA “Trade 2000” izsaka priekšlikumu produktus izvietot stendos, kas gan ne vienmēr provinces veikaliem pieņemams ierobežotās telpu platības dēļ.
Zviedri vienmēr bijuši slaveni ar savu produktu augsto kvalitāti. “Arī šodien izpētei investē lielas naudas summas, piesaistot speciālistus no Zviedrijas universitātēm,” saka S.Jankovska.
Jau 1895.gadā 21 gadu vecais Kristiāns Sederots (Cederroth) Zviedrijā nodibināja rūpnīcu, kas ražoja dažādas medicīnas preces un kosmētiku. Šodien “Cederroth” produktu pārstāvniecības ir 18 valstīs.

Komentāri

Dzirkstele.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.