Abonē e-avīzi "Dzirkstele"!
Abonēt

Reklāma

ATD sāks līguma slēgšanas procesu ar pārvadātājiem piecās maršruta tīkla daļās, Gulbenes, Alūksnes un Balvu tīkla daļā uzvarējis “Talsu autotransports”

Iepirkumu uzraudzības birojs 6.februārī pieņēma lēmumu noraidīt visas sūdzības saistībā ar iepirkumu šajā reģionālo maršrutu daļā un vēl četrās citās. Starp noraidītajām sūdzībām ir arī SIA “Gulbenes autobuss” iesniegtā. SIA “Gulbenes autobuss” valdes loceklis Gundars Kristapsons “Dzirkstelei” saka: “Situācija nav tik slikta, kā izskatās. Ir ļoti daudz to variantu ilgtermiņa risinājumiem, bet šobrīd es neesmu gatavs par to publiski runāt.” Foto: no “Dzirksteles” arhīva.

Ņemot vērā to, ka Iepirkumu uzraudzības birojs (IUB) ir noraidījis saņemtos iesniegumus par Autotransporta direkcijas rīkotā atklāta konkursa par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu rezultātiem, Autotransporta direkcija tuvākajā laikā sāks iepirkuma līgumu slēgšanas procesu ar konkursā uzvarējušajiem pārvadātājiem atlikušajās piecās maršruta tīkla daļās Latvijā: “Jelgava, Dobele” ar AS “Talsu autotransports”; “Rēzekne, Ludza” ar personu apvienību AS “Rēzeknes autobusu parks” un SIA “RO reiss”; “Talsi, Tukums” ar SIA “Tukuma auto”; “Gulbene, Alūksne, Balvi” ar “Talsu autotransports” un “Ventspils” ar pašvaldības SIA “Ventspils reiss”. Līgums ar konkursa uzvarētājiem tiks slēgts uz 10 gadiem.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.
Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Autotransporta direkcijas valdes priekšsēdētājs Kristiāns Godiņš: “Iepirkumu process reģionālo pasažieru pārvadājumu nodrošināšanā 16 maršrutu tīkla daļās Latvijā ar vakar pieņemto IUB lēmumu ir noslēdzies. Iepirkuma konkurss tika organizēts atbilstoši iepirkuma procesa prasībām, un tā mērķis ir nodrošināt vienlīdz augstu pakalpojuma kvalitāti visā maršrutu tīklā Latvijā, vienotus iepirkuma līguma nosacījumus un pakalpojuma sniegšanas un apmaksas standartu. Pēc visu līgumu noslēgšanas un spēkā stāšanās visās maršrutu tīkla daļās sabiedriskā transporta pakalpojumi tiks nodrošināti ar autobusiem, kuru vidējais vecums 10 gadu periodā mazāks par 5 gadiem.”

Konkursā tika vērtēts saimnieciski izdevīgākais piedāvājums, kur cena veido 40 %, bet tehniskais piedāvājums – 60 % vērtējuma. Tehniskajā piedāvājumā eksperti vērtēja autobusu vecumu, pieejamības nodrošināšanu personām ar funkcionāliem traucējumiem un autobusu tehnisko aprīkojumu. Tāpat tika vērtēta arī pakalpojumu sniegšanas kvalitāte un drošība, piemēram, videonovērošanas funkcija un GPS, kā arī papildu bonusi, piemēram, bezskaidras naudas norēķini u. c.

Šīs bija pēdējās piecas maršrutu tīkla daļas, kurās tika izsludināts konkurss. Iepriekš izsludinātajās piecās maršrutu tīkla daļās – “Liepāja”, “Kuldīga, Saldus”, “Pierīga”, “Bauska” un “Daugavpils, Krāslava” – ir noslēgts līgums ar konkursa uzvarētāju, kas stājās spēkā 2021. gada 1. augustā. Savukārt četrās maršrutu tīkla daļās – “Cēsis”, “Jēkabpils, Preiļi, Līvāni”, “Limbaži, Sigulda” un “Ogre, Aizkraukle” – Iepirkumu komisija ir noteikusi uzvarētājus, no kuriem tīkla daļās “Ogre, Aizkraukle” un “Jēkabpils, Preiļi, Līvāni” līgumi stājās spēkā 2022. gada 1. jūlijā, bet tīkla daļās “Cēsis” un “Limbaži, Sigulda” noteikts sagatavošanās posma pagarinājums līdz 2023. gada 30. jūnijam. 2023. gada janvārī noslēgts līgums par pasažieru pārvadāšanu maršruta tīkla daļā “Valmiera, Valka, Smiltene”, kas paredz, ka pasažieru pārvadājumi saskaņā ar līgumu ir jāuzsāk 2024. gada 1. jūlijā. Savukārt līguma slēgšana par pārvadājumu nodrošināšanu maršruta tīkla daļā “Madona” ir līguma noslēgšanas procesa beigu posmā un ir paredzēts, ka pasažieru pārvadājumi ir jāuzsāk 2024. gada 1. septembrī.

Līdzīgi raksti

Reklāma

Komentāri ir slēgti

Komentāri (1)

  1. Nu bet kur tad tik tuvu – no Talsiem? Varēja taču vismaz no kādas Āfrikas vai Austrālijas transporta firmu sameklēt. Vāji, vāji…

    14
    1
Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
Gulbenes novads - Dzirkstele.lv komanda.