Gulbenes novada deputāti 31.marta domes sēdē nobalsoja par iekšējo reorganizāciju administrācijā. Par to bija astoņi deputāti, bet pret balsoja seši. Rezultātā turpmāk pašvaldības administrācijā būs mazāk priekšnieku jeb nodaļu vadītāju. Ar 1.maiju tiks apvienotas Grāmatvedības un Ekonomikas nodaļas, izveidojot Finanšu nodaļu. Tāpat arī Juridiskā un Personālvadības nodaļa, izveidojot Juridisko un personālvadības nodaļu.
Pirms nepilniem trim gadiem toreizējais novada domes priekšsēdētājs N.Audzišs arī veica pašvaldības administrācijas pārstrukturēšanu. Tad divu svarīgāko nodaļu vietā tika izveidotas piecas. Katrā nodaļā iecēla vadītāju ar amatam atbilstošu algu. Turklāt par administrācijas vadītāju deputāti akceptēja pašvaldības izpilddirektora vietnieku (amats likvidēts ar 2022.gada 1.janvāri, par ko deputāti nobalsoja 2021.gada 28.oktobra domes sēdē). Jāatgādina, ka kopš 2019.gada 1.augusta pašvaldībā Administratīvi juridiskās nodaļas vietā tapa trīs: Juridiskā nodaļa, Personālvadības nodaļa un Kancelejas nodaļa ar struktūrvienību “Gulbenes novada valsts un pašvaldību vienotais klientu apkalpošanas centrs”. Savukārt Finanšu un ekonomikas nodaļas vietā sāka darboties divas – Grāmatvedības nodaļa un Ekonomikas nodaļa.
– Diāna Odumiņa
Un šādi klauni ir savemti lēmējvarā
Jēga no tā, ja štati paliek tie paši un budžeta izmaksas tādas pašas. Tautai aizmālēt acis un tikai?
klauni!
Mainot saskatāmos vietām, summa nemainās, piem. likvidējot izpilddirektora vietnieku bet ieviešot padomnieku palielinās tikai alga, vai direktoram kādas desmit nevajadzīgas vietnieces.
mekl;eju darbu. padomnieku nevaig?
nākošai izpildvari arī būs ko darīt
Kāpēc klauni maskās?
Redzot šos intelekta apgarotos tautas kalpus, rodas jautājums, vai viņiem nav grūti dzīvot bez smadzenēm.
Paskatījos sēdes ziņotājus.. visur Švika, Švika, Švika….Caunītis kaut ko dara vai nē? Vai pietiek ar to, ka viņš vienkārši ir..