Autovadītāji ar “Dzirksteles” starpniecību vēlas noskaidrot, kad aizlāpīs bedres uz ceļa Gulbene-Jaungulbene, kā arī ir sašutuši par pērn atjaunotā Tirzas ceļa caur Galgausku izjukšanu.
Vai tiešām pat neaizlāpīs?
“Ceļa Gulbene-Jaungulbene stāvoklis ir ļoti slikts un jau sen prasās pēc pamatīga remonta. Pēc šīs ziemas ceļš ir vēl sliktākā stāvoklī – asas bedres, tiek lauztas mašīnas. Tagad šo ceļu sakarā ar Brīvības ielas remontu izmanto arī kā apvedceļu,” saka autovadītājs Juris.
VSIA “Latvijas Valsts ceļi” Komunikācijas nodaļā “Dzirkstelei” stāsta, ka uz autoceļa Gulbene-Jaungulbene ir uzsākts masveida bedrīšu remonts ar bitumena emulsiju un šķembiņām. Ir saremontēts posms no Gulbenes līdz Šķieneriem. Plānots, ka līdz 12.maijam posmā no Gulbenes līdz Aņķupenei bedrītes būs salabotas. Autoceļa Gulbene-Jaungulbene posms (0,00.-6,54.km) ir iekļauts Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas izstrādātajā valsts autoceļu sakārtošanas programmā administratīvi teritoriālās reformas kontekstā. Šī autoceļa posma pārbūves darbu īstenošana būs atkarīga no minētajai programmai pieejamā finansējuma. Citos šī autoceļa posmos būvdarbi pašlaik nav plānoti.
Kritiskākās avārijas bedres pielīdzinās
Savukārt par izjukušā ceļa posma Galgauska -Tirza remontu sapņot vēl nevar. Jau februārī “Dzirkstele” vaicāja pēc skaidrojuma VSIA “Latvijas valsts ceļiem” par valsts autoceļu Ozoli-Liezēre-Tirza-Stāķi remontdarbiem šajā konkrētajā posmā un saņēma atbildi, ka pavasarī, iestājoties labvēlīgiem laikapstākļiem, būvniekiem par saviem līdzekļiem būs jāveic defektu labošana. Ziema un nepastāvīgie laikapstākļi bija identificējuši nepilnības un defektus veiktajos darbos pērn.
Šonedēļ “Dzirkstele” noskaidroja, ka kritiskākās avārijas bedres pielīdzinās, bet reāli remontdarbi vēl nesāksies. Darbi pie izjukušā ceļa remonta plānoti vasarā.
“Dzirkstele” jau rakstīja, ka autoceļa Ozoli-Liezēre-Tirza-Stāķi būvdarbu līgumcena – 2,1 miljoni eiro (ar PVN). Finansējums bija no valdības papildu piešķirtajiem 100 miljoniem eiro no budžeta programmas “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem”. Darbus veica “8 CBR”.
Kāpēc būvnieki defektus nevar salabot pēc iespējas ātrāk, lai autovadītājiem nebūtu jālauž savi transportlīdzekļi, “Dzirkstele” nevarēja noskaidrot, jo uz publiski pieejamajiem tālruņu numuriem uzņēmumu “8 CBR” nav iespējams sazvanīt.
– Inita Savicka
Kā ar Stāķu dzelzceļa pārbrauktuvi, ( kur no Stāķu puses asfalts noslīdējis )!!!
sen jau salabots
Tiesam,soreiz neticami atri viss izlabots,bet paliek jautajums- kapec 2 .menesus peccelu remonta,asfalts bija sabrucis…
Vasarā kurā gadā šogad? Diez vai pat neticu, iepriekš solīja pavasarī nu jau vasara, atnāks tā, tad būs rudenī un ziemā varēs nesolīt….
Tā kā nākamās vēlēšanas plānojas 2025.gada jūnijā, tad uz to laiku arī sāks kaut ko darīt lai aizmālētu acis ar darbiem.
Protams, ko tad 8 CBR var atbildēt, krējums tagad jāsmeļ uz Smiltenes šosejas, ā laikam arī uz Madonas. Labi vismaz ,ka nerok piecmetrīgas bedres kā citur, lai tikai savu fiktīvi dārgo smilti grūstu iekšā un bojātu gadu desmitiem sablīvējušos pamatu.