“NONĀCU nesaprotamā situācijā. Man bija jāpiesakās vizītē pie ārsta speciālista SIA “Balvu un Gulbenes slimnīcu apvienība” Gulbenes poliklīnikā. Centos to izdarīt telefoniski, bet man tas nekādi neizdevās. Nācās doties uz poliklīniku, lai pierakstītos vizītē pie ārsta. Man, vecam cilvēkam, tāda staigāšana nav viegla. Poliklīnikā es uzzināju, ka reģistratūrai ir nomainīts tālruņa numurs. Nesaprotu, kāpēc uzņēmums to nevarēja paziņot mums, vecajiem cilvēkiem, ar laikraksta starpniecību. Ir jāsaprot, ka mēs nelietojam internetu,” piezvanot “Dzirkstelei”, teica gulbeniete Dzidra.
SIA “Balvu un Gulbenes slimnīcu apvienība” valdes locekle Marika Jermaševiča “Dzirkstelei” skaidro, ka Gulbenes poliklīnikas reģistratūras tālruņa numurs nav mainīts. Dzidras kundze, visticamāk, nevarēja poliklīniku sazvanīt laikā no 9. līdz 12.februārim, kad SIA “Balvu un Gulbenes slimnīcu apvienība” telefonsakariem mainīja operatoru, pārejot no SIA “Tet” pakalpojumiem uz SIA “Tele 2”. M.Jermaševiča saka – SIA “Tet” pakalpojumi uzņēmumā joprojām tiek izmantoti internetam. Bijusi pārāk liela noslodze, izmantojot gan “Tet” internetu, gan telefonsakarus. Uzticot telefonsakaru nodrošināšanu citam operatoram, SIA “Balvu un Gulbenes slimnīcu apvienība” ieguva ātrāku internetu.
Gulbenes slimnīcas poliklīnikas tālrunis ir 64 472 809. Reģistratūras darbalaiks darbdienās ir no pulksten 8.00 līdz 16.00.
Muļķības! Viņus 2 nedēļas nevar sazvanīt. Arī uz mobīlo telefonu neviens neatbild. Visu novirza uz automātisko atbildētāju.
Es gan visu varu sazvanīt.
Da tur vispār nekad ladzīgi nevar neko sazvanīt.