
Gulbeniete Nadežda Toma vērsās “Dzirksteles” redakcijā ar savu bēdu stāstu par to, kādas problēmas piedzīvojusi, sūtot radiniekiem uz Norvēģiju ierakstītu vēstuli.
Vēstulē bijis ievietots dokuments, taču paredzētajā termiņā Norvēģijā pie radiem vēstule nav nonākusi. N.Toma devusies uz Gulbenes pasta nodaļu, no kuras ierakstītā vēstule izsūtīta. Labi, ka bija saglabājusi čeku par pastā veikto darījumu. Atklājies, ka uz čeka uzrakstītajā adresē – ielas nosaukumā – ir kļūda. Pasta darbiniece arī noskaidrojusi, ka tāpēc vēstule atrodas šķirotavā Rīgā.
VAS “Latvijas Pasts” Gulbenes nodaļā “Dzirkstelei” apstiprināja – tāds gadījums bijis, kliente ar pretenzijām ieradusies pie pastnieces, kura bija viņu iepriekš apkalpojusi. Kļūda noskaidrota un izlabota.
Piebilstams, ka šajā gadījumā kliente, ja ir prasmīga interneta lietotāja, pati varēja “Latvijas Pasta” mājaslapā izsekot savam sūtījumam un redzēt, kur tas atrodas, cik tālu ir aizceļojis. Labi arī, ka kliente tika saglabājusi darījuma čeku un tāpēc varēja “Latvijas Pastā” pie darbinieces Gulbenē noskaidrot, kas ir par vainu un kā labot situāciju.
N.Toma aicina arī citus “Latvijas Pasta” klientus turpmāk uzmanīties un rūpīgi izlasīt, kas ir rakstīts darījuma čekā un vai tur nav ieviesusies kļūda. Tas ir svarīgi, lai sūtījums laikus sasniegtu adresātu.
– Diāna Odumiņa
