Kāda lasītāja “Dzirkstelei” raksta: “Īsi pirms Jaungada nopirku markas, lai varētu aizsūtīt atbildes uz konkursiem, kur ir noteikts termiņš. Vēstuli iemetu pēc Jaungada. Liels bija mans izbrīns, kad savā pastkastē atradu savu sūtīto vēstuli ar piespraustu zīmīti, ka jāveic pilna apmaksa. Kā lai es zinu, kāda ir pilna apmaksa, ja zinu, ka līdz šim pastmarka maksāja 1 eiro? Kur ir jelkāda informācija vēstuļu sūtītājiem? Vai tiešām tagad pastniekiem visas šīs vēstules jānes atpakaļ sūtītājiem? Bet ja konkursa termiņš jau ir nokavēts, kurš ir vainīgs? Protams, es, sūtītāja, jo vajadzēja zināt! Vai tiešām ir tik grūti informēt iedzīvotājus, ka pasts paaugstina tarifus parastas vēstules sūtīšanai? Var taču uz atgrieztās vēstules uzrakstīt, cik tad ir pilna maksa, vai uz pastkastes uzlīmēt, ka ar 1.janvāri vēstules sūtīšana maksā 1,20 eiro. Un arī pats pasts nav gatavs šādām pārmaiņām, jo tagad uz aploksnes jālīmē 6 markas – pie 1 eiro markas vēl 5 markas pa 4 centiem!”
VAS “Latvijas Pasts” atbilde ir šāda: “No 2022.gada 1.janvāra spēkā izmaiņas vēstuļu korespondences un pasta paku sūtījumu cenrādī. Vienlaikus piemērota vienota atlaide 0,49 eiro apmērā par ierakstītu un apdrošinātu vēstuļu korespondences sūtījumu un pasta paku sūtījumu noformēšanu Latvijas Pasta interneta pašapkalpošanās vietnē “Mans Pasts”. Universālā pasta pakalpojuma tarifus apstiprina Regulators (SPRK – Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija) likumā “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem” noteiktajā kārtībā. Tarifi apstiprināti ar Padomes 29.11.2021. lēmumu Nr.136: https://www.sprk.gov.lv/sites/default/files/editor/UPP%20tarifi_0.pdf Tarifu kalkulators: https://www.pasts.lv/lv/kategorija/pakalpojumu_kalkulators/”
Teksts, kas nav nekādā sakarā ar jautājumu, nebūtu uzskatāms par atbildi.
Pasts nedzird, ko tam jautā.